Rapport: Microsoft och Activision Blizzard skjuter fram deadline
Jag har en relativt bra syn på ms, men kan vara fasta med amerikanska bolag som köper upp.
Hoppas titlarna kan bli bra, och att studiorna får möjlighet att leverera bra titlar.
Det är väl prim exempel som Redfall och alla som hoppar från utveckling efter 1.5 år som får en att tveka
700 miljarder. Vem får pengarna?
Dom som säljer det!!
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
700 miljarder. Vem får pengarna?
Activision Blizzard King's aktieägare. Så har du pengar över och är villig att investera så kommer du få bra mycket större investering tillbaka.
Activision Blizzard King's aktieägare. Så har du pengar över och är villig att investera så kommer du få bra mycket större investering tillbaka.
Just nu knappt 2dollar mer per aktie
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
2% är inte riktigt "bra mycket större" dock.
2% är inte riktigt "bra mycket större" dock.
Kommer det ens upp i 1% 🤣
Microsoft vinner ju. Ska säljs Xcloud till T-mobile förmodligen och sedan får T-mobile köpa licenser så skriver sig Microsoft fria i UK då dom inte äger rättigheter för Xcloud i UK. Så om 4-6 veckor har Microsoft fått godkänt av CMA och köpt Activision Blizzard. 👍🏻❤️
Va? Igår var det ”det löser sig imorgon” och nu är det 4-6 veckor?
Då kanske det löser sig imorgon då och Microsoft köper Activision/Blizzard vilket jag tror. Är imorgon och inte om 2mån. Microsoft har redan en lösning dom är typ 99.9% säkra CMA godkänner. Jag tror CMA kommer att godkänna imorgon.
Microsoft vinner ju. Ska säljs Xcloud till T-mobile förmodligen och sedan får T-mobile köpa licenser så skriver sig Microsoft fria i UK då dom inte äger rättigheter för Xcloud i UK. Så om 4-6 veckor har Microsoft fått godkänt av CMA och köpt Activision Blizzard. 👍🏻❤️
Xcloud finns inte längre, svårt att sälja det då
Det är väl prim exempel som Redfall och alla som hoppar från utveckling efter 1.5 år som får en att tveka
Ja, jag skall erkänna att Redfall verkar vara en riktig jäkla flopp. Jag hade inte hört talas om det innan alla besvikna kom i mitt flöde på youtube,
Jag skall också erkänna att jag nummera struntar helt i kommande "storspel" då det inte känns som någon kan leverera på dag 1.
Tankarna går ofta till Bioshock, som jag provade igen för kasnke ett år sen. Det som fastna var att det var "version 1.0" som jag spelade, utan massa buggar eller "crash to desktop". Vill understryka att det var orginalet och INTE remastered (OMFG, vilken bugfest jag hade där).
Xcloud finns inte längre, svårt att sälja det då
Alla säger och skriver Xcloud fast det ny namnet är Xcloud Cloud Gaming
Alla säger och skriver Xcloud fast det ny namnet är Xcloud Cloud Gaming
Nya inehåller inte ens Xcloud i sitt namn
Nu kör alla Xcloud så även om man vill hitta saker ska man söka efter Xcloud.
T.ex tråden på Reddit heter Xcloud och inte Xbox Cloud Gaming.
Bara leva med att dom flesta spelare/användare skiver och säger Xcloud.
Upp till var och en om man säger eller skriver det gamla namnet Xcloud eller om man säger eller skriver det nya namnet som är Xbox Cloud Gaming.
Nu kör alla Xcloud så även om man vill hitta saker ska man söka efter Xcloud.
T.ex tråden på Reddit heter Xcloud och inte Xbox Cloud Gaming.
Bara leva med att dom flesta spelare/användare skiver och säger Xcloud.
Upp till var och en om man säger eller skriver det gamla namnet Xcloud eller om man säger eller skriver det nya namnet som är Xbox Cloud Gaming.
Inte alla.
Inte alla.
Ska bli kul kunna spela campaign av Call Of Duty snart i Xcloud då dom flesta tror det är löst med CMA nästa vecka eller max 2 veckor.
Ska bli kul kunna spela campaign av Call Of Duty snart i Xcloud då dom flesta tror det är löst med CMA nästa vecka eller max 2 veckor.
Synd bara att Xcloud inte finns längre 🤣
Och kanske skall ta det lugnt med dina datum.. föra månaden skulle du spela det i slutet av den månaden, sen efter det skulle det vara klart den 18:e.. så du har ju inte många rätt i dej liksom
Hur ska du ha det egentligen? Du verkar ha svårt att bestämma dig.
För ett par dagar sedan så nämnde du att du kommer kunna spela CoD på din Samsung TV via xCloud redan den 17 Juli (igår), igår säger du att det kommer vara klart idag den 18 Juli, sen idag ser prognosen ut att det blir inom loppet om 4-6 veckor och någon timme senare är det plötsligt nere på 1-2 veckor.
Hur ska du ha det egentligen? Du verkar ha svårt att bestämma dig.
För ett par dagar sedan så nämnde du att du kommer kunna spela CoD på din Samsung TV via xCloud redan den 17 Juli (igår), igår säger du att det kommer vara klart idag den 18 Juli, sen idag ser prognosen ut att det blir inom loppet om 4-6 veckor och någon timme senare är det plötsligt nere på 1-2 veckor.
Youtubers tror det kommer ta max 2 veckor.
Youtubers tror det kommer ta max 2 veckor.
Det var bättre med X-bone.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Nya bud i Mellerud
Flyttat till 18 Oktober nu med CMA. Microsoft ska lämna in en ett nytt förslag 29 Augusti.