Playstation-ägare erbjuds gratis Apple TV+ i 3–6 månader

Medlem

Kul! Då har jag nåt att fixa med, inte haft att+ sedan nån tidigare gratis period.

Edit: det kunde jag inte alls för fått en tidigare provperiod. No deal då.

signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av heady89:

Verkar konstigt, prövade med sambons kort och det var samma sak. Körde sen i mobilen och då fick man prompt från banken att autensiering krävs, så förmodligen det som ligger och stör. Dock fungerar det ändå inte efter när man försöker ta dealen på 6 mån via ps5, så nu har vi en vecka gratis..

Hade samma problem verkar fixat nu löste precis in på ps5 funkade perfekt jag har även prövat "trial" innan men kunde endå ta dessa 6 månader.

Medlem

Trasigt för mig och Apples support kunde inte hjälpa mig.
Satt i över 2 timmar med dem och Sonys sida gällande vad som erbjuds kunde dem inte stå för. Erbjudandet försvann nu också från PS5:ans Apple App, även fast det står att man har dagen ut på sig enligt sony.com.

största problemet var dock support som inte hade koll på vad som gällde och bollade mig runt mellan personer som hoppades kunna hjälpa mig, men inte just nu. Som avslut så sa dem också att det såg mörkt ut då dem inte hinner lösa det innan erbjudandet försvinner.

Dem skulle nu höra av sig imorgon bitti kl 9, tror dock att chansen är nära 0 att dem reder ut det.

Hatar trasiga system där ingen vet något, verkligen dataålderns cancer.

Medlem

Fick nu svar på morgonen att Apple inte kunde stå för vad Sony erbjöd och att de gick istället på deras interna information. Sonys sida och information om vad som erbjöds var alltså irrelevant.

12
Skriv svar