Bloober Team säger sig vara färdiga med psykologisk skräck

Robot
Bloober Team säger sig vara färdiga med psykologisk skräck

Och ser sig nu som Bloober Team 3.0.

#Bloober-team


Medlem

”där de ska satsa helhjärtat på ’skräck för den breda massan’.”
Känns ju betryggande, när studior börjar ändra sig så här och börjar göra saker mer anpassat för den breda massan så har det ju alltid gått bra.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

”där de ska satsa helhjärtat på ’skräck för den breda massan’.”
Känns ju betryggande, när studior börjar ändra sig så här och börjar göra saker mer anpassat för den breda massan så har det ju alltid gått bra.

Delar delvis din oro, men om de nu menar på att detta innebär att de kommer att börja tänka lite mer på gameplay, vilket var den absolut svagaste punkten i deras tidigare spel enligt mig, så tycker jag ändå att det är en positiv förändring. Är försiktigt optimistisk!

Medlem

De får gärna slipa på gameplay. Men större spel vill jag personligen inte ha.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Delar delvis din oro, men om de nu menar på att detta innebär att de kommer att börja tänka lite mer på gameplay, vilket var den absolut svagaste punkten i deras tidigare spel enligt mig, så tycker jag ändå att det är en positiv förändring. Är försiktigt optimistisk!

Tycker också det låter bra då deras gameplay behövs slipas till. Hoppas på nåt The Evil Within eller Resident Evil serie.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

KoP
Medlem

Så.. dom ska gå från skräck till skräck alltså? 🤔

Medlem

Älskade Layers of Fear, i alla fall första med dess DLC, men vi är väl en liten publik som är svår att gå runt på antar jag så "tyvärr" vill de väl bredda sig. Vilket är förståeligt. Men jag som gillar psykologisk skräck och unika upplevelser snarare än typ lama pussel tycker ändå det är synd.

Medlem

Skönt. Då kanske de kommer satsa på spel med mer gameplay istället för gammal trött "buuuu!" på räls.

1
Skriv svar