Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!
Hej, om jag skulle vinna detta paketet hade det säkrat sommaren och lång tid där efter. Skulle vara oerhört glädjande att få sitta med min son i en hängmatta och studera kartan över Sanctuary för att därefter på kvällningen röra oss inåt och uppleva Sanctuary på TV-skärmen istället tillsammans medans ljusstakarna fladdrar breved.
Skulle bli otroligt glad att vinna! Har inte känt mig så hypad på länge. D2 är ett av mina käraste spel, D3 likaså trots att det inte riktigt höll måttet för ett Diablo spel för min del. Har dock höga förväntningar på d4 som jag tycker har fångat stämning och atmosfären så mycket bättre!
Två versioner:
1. ”Att vinna detta pris skulle göra mig överväldigande glad. Det är inte bara belöningen i sig som är värdefull, utan också erkännandet och uppmuntran att jag är på rätt väg. Att se mina ansträngningar och hängivenhet uppskattas på detta sätt kommer att öka min självkänsla och viljan att fortsätta kämpa för mina drömmar. Om jag vinner, skulle jag se det som ett klart bevis på att ingenting är omöjligt och att varje steg jag tar mot mina mål är meningsfullt. Jag skulle känna mig otroligt tacksam och inspirerad att fortsätta sträva efter mer."
2. Jag hade faktiskt skrikit rakt ut av glädje.
Det ena svaret är skrivet av GPT. Gissa vilket.
1338 - One Step Above
Skulle vara riktigt ballt att ha tillgång till Collectors-lådan, är generellt en samlare av samlarutgåvor men studentbudget tillåter sällan sådana inköp numera
R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >
G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >
B < Pixel 8 | WF-1000XM4 | XB900N >