Vad gör ni nu?
Sitter i kö till 1177, plats 24 😓
Hoppas du tillfrisknar snart. Jag skulle dock tro att du har spelat för lite under helgen.
Har fixat buggar i 2-3 dagar och har firat lite med Cyberpunk 2077 ikväll.
Får man fråga vad du fixat buggar i?
Får man fråga vad du fixat buggar i?
Ett eget projekt, Threathunting platform. Har kommit så långt på den och det jag fixade var irriterande och stoppade upp det hela, så glad att äntligen ha det fixat.
Byggt London Bridge-trämodell. Blev riktigt trivsam ha på hyllan
Fyf.n vad snygg🙏
Måste bara fråga vad du jobbar med och om man köpa saker du skapar? Har för mig att jag sett en del läckra saker skapta av dig
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
Wow! Riktigt snyggt gjort
Allätare
Måste bara fråga vad du jobbar med och om man köpa saker du skapar? Har för mig att jag sett en del läckra saker skapta av dig
Jag är matros. Haha, tyvärr så kan man nog inte säga de är skapta av mig, det är byggsatser man köper.
Man behöver inga färdigheter, bara lite tålamod. Klarar man lägga typ ett vanligt 500-1000 bitars pussel så kan man bygga ihop dessa modeller, inga problem.
Är du sugen på att testa, kolla upp rolife och robotime, de har butiker på amazon.
Fyf.n vad snygg🙏
Jo, blev riktigt nöjd med hur den blev.
Måste bara hitta någe passande mini-dioder så jag kan lysa upp den mer i stil med Golden Gate..
Testar arch som idagsläget bara finns till macos, men skicka ett mess, så kanske jag kan skicka en inbjudan dock bara dom som varit med ett tag .
arcs hemsida https://arc.net/
quod similis saporem blandeque coruscant
Då Jedi Survivor var rent utsagt skräp på PC så satt jag mig ned med Knights of the Old Republic II - The Sith Lords. Hoppade in i workshop och la till lite moddar som verkade bra.
Hittade sedan den här listan för moddar som rekommenderas. Herre min skapare, det får bli till nästa genomspelning.
Finaste whiskyn för att heja på NJ Devils inför nästa runda mot Carolina!
De forecheckar hårt som fan. Men Schid i kassen är golden nu. Och bara NJ trampar på så är det virvelvindar runt deras kasse!
Skål!
EDIT:
Viasport Vinter 01:00 startar det
EDIT 2:
Lite tröttsamt att alla är så insnöade på NY Rangers...
Devils har 2 Svenskar.... men svalt intresse från allihopa..... men skit samma.... Devil sen -95 och det har funkat bra
Och NJ Devils har vunnit 3 Stanley Cup..... (-95, -00, -03) och Rangers -94... så jävla överskattade så man mår dåligt
<Uppladdad bildlänk>
Finaste whiskyn för att heja på NJ Devils inför nästa runda mot Carolina!
De forecheckar hårt som fan. Men Schid i kassen är golden nu. Och bara NJ trampar på så är det virvelvindar runt deras kasse!
Skål!
EDIT:
Viasport Vinter 01:00 startar det
EDIT 2:
Lite tröttsamt att alla är så insnöade på NY Rangers...
Devils har 2 Svenskar.... men svalt intresse från allihopa..... men skit samma.... Devil sen -95 och det har funkat bra
Och NJ Devils har vunnit 3 Stanley Cup..... (-95, -00, -03) och Rangers -94... så jävla överskattade så man mår dåligt
Man får ju ändå inse att Rangers-intresset här i Svealand beror mycket på Lundqvist och Zibanejad som båda är/var i absoluta toppskiktet av spelare. Jesper Bratt skapar rubriker emellanåt, men överlag ganska svalt intresse för honom i jämförelse med svenskarna som är/har varit i Rangers.
Lagen är också internationellt sett långt ifrån varandra i popularitet, Rangers är ju ett av de mest populära lagen i ligan medan Devils är mest för de frälsta. Lite likt Barcelona kontra Athletic Bilbao.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Man får ju ändå inse att Rangers-intresset här i Svealand beror mycket på Lundqvist och Zibanejad som båda är/var i absoluta toppskiktet av spelare. Jesper Bratt skapar rubriker emellanåt, men överlag ganska svalt intresse för honom i jämförelse med svenskarna som är/har varit i Rangers.
Lagen är också internationellt sett långt ifrån varandra i popularitet, Rangers är ju ett av de mest populära lagen i ligan medan Devils är mest för de frälsta. Lite likt Barcelona kontra Athletic Bilbao.
Finns ju fler saker som gör att intresset för Rangers är högre också, laget är ett original six, många svenskar åker till New York när man åker över och det gör också att Rangers ligger nära till hands. Devils har ju också länge lirat en hockey som kanske inte direkt varit den mest flashiga, länge byggde man ju sin core på styrka och tung defensiv. Rangers har varit lite mer "glamour". Sen hjälpte såklart spelare som Gretzky, Messier osv till. Säga vad man vill om Martin Brodeur, men knappast så att snubben har otrolig karisma.
Det är intressant det här med hur man "väljer" lag i NHL, till skillnad från säg Premier League där man ofta kanske får sitt supporterskap via en förälder eller något sådant så väljer man ju mer i NHL. Jag, precis som många andra i början av 90-talet fastnade för Sharks på grund av deras logga, älskade hajar och ishockey så snacka om match made in heaven för en typ 4-5 åring. Den där kärleken sitter kvar än idag och har åkt över flera gånger för att kolla, ett riktigt bra val måste jag säga. San Jose som stad är väldigt härlig och regionen som sådan i Bay Area är fantastisk.
En jävla tur att man inte fastnade för Buffalo eller Detroit, herregud vilka deppiga platser.
Finns ju fler saker som gör att intresset för Rangers är högre också, laget är ett original six, många svenskar åker till New York när man åker över och det gör också att Rangers ligger nära till hands. Devils har ju också länge lirat en hockey som kanske inte direkt varit den mest flashiga, länge byggde man ju sin core på styrka och tung defensiv. Rangers har varit lite mer "glamour". Sen hjälpte såklart spelare som Gretzky, Messier osv till. Säga vad man vill om Martin Brodeur, men knappast så att snubben har otrolig karisma.
Det är intressant det här med hur man "väljer" lag i NHL, till skillnad från säg Premier League där man ofta kanske får sitt supporterskap via en förälder eller något sådant så väljer man ju mer i NHL. Jag, precis som många andra i början av 90-talet fastnade för Sharks på grund av deras logga, älskade hajar och ishockey så snacka om match made in heaven för en typ 4-5 åring. Den där kärleken sitter kvar än idag och har åkt över flera gånger för att kolla, ett riktigt bra val måste jag säga. San Jose som stad är väldigt härlig och regionen som sådan i Bay Area är fantastisk.
En jävla tur att man inte fastnade för Buffalo eller Detroit, herregud vilka deppiga platser.
Definitivt intressant det här med val av lag i NHL. Många precis som du fastnade för logotyper och har följt lag på den vägen. Många jag känner fastnade för Anaheim den vägen, Mighty Ducks var ju väldigt tilltalande när man var i lågstadieåldern.
Jag själv fastnade stenhårt för Jagr och Super Mario, så Penguins har varit mitt lag sedan mitten på 90-talet och på den vägen är det.
Tyvärr har jag inte varit i USA ännu och kunnat besöka, men det är definitivt en del av min bucket list. Förhoppningsvis innan Crosby hänger upp skridskorna.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
... medan Devils är mest för de frälsta. Lite likt Barcelona kontra Athletic Bilbao.
Öh... tror du är ute och cyklar kompis "frälsta"? inge jesus-grejs här inte..
hockey, inte fotboll
Öh... tror du är ute och cyklar kompis "frälsta"? inge jesus-grejs här inte..
hockey, inte fotboll
Inte frälsta som i religöst, det var fel ordval av mig. Menar mer på att Devils och andra lag i NHL med samma nivå av popularitet inte lockar så många fans mer än de som antingen varit det länge eller har någon typ av direkt koppling till laget/staden.
Jämförelsen med Barcelona är absolut rättvis. Barcelona, precis som Rangers, är ett av de mest populära lagen inom sin sport internationellt.
Uppe med sömnproblem som vanligt fast lite annorlunda problem nu, har sovit över 14 timmar om dagen de senaste 3 dagarna.
Jag är långtidssjukskriven och har problem som jag inte får f-n hjälp med av vården så jag kan återgå till ett normalt liv.
Men det låter som att du har liknande problem som mig nu, när man väl somnar så kan man sova dygnet runt i princip...
Jag rekommenderar att du provar följande:
* Köp ett tyngdtäcke. Jag fick ett 9kg tyngdtäcke när jag fyllde år för en månad sen nu kan man inte sova utan ett. Att bädda om är ett träningspass, men att känna tyngd på sin kropp hjälper lite för sömnen och man sover lite bättre. Sen är de inte varmare än vanliga täcken så det är ju bra. Jag fick ett från Cura of Sweden och de är dyra men värt det. Tror mitt kostade typ nästan 1000:-.
* Vet att det är lite "hippie". Men prova att dricka te som t.ex "Friggs - Kvällsro". Om man dricker typ 2-3 muggar så upplever man att man blir tröttare. Eller så är man trött på te't
Anyways.... hoppas du kommer tillrätta med dina sömnproblem. Jag skulle inte vänta för länge med att söka hjälp om det fortsätter såhär.