Bioshock-liknande Atomic Heart är släppt, och betygen är spretiga
Verkligen inget jag hade betalat för, men kommer antagligen testa genom game pass.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Såg Mortisimal gameings recension.
Tydligen är spelet gjort med tanken att man ska ha ryskt ljudspår och undertext. Men synd att se snålat på alternativt som nog de flesta i väst kommer köra på.
Tyckte det såg himla mysigt ut, och fantastiskt vackert på höga grafikinställningar.
Just ryska eller öststats spel har jag svårt med. Samma i metro serien, dialogerna och röstskådespelarna är riktigt dåliga. Verkar vara en trend.
Jag tycker Metro-franchisen är fantastisk. Visst röstskådespelerarnas insatser (engelska) är vacklande,men allt annat är riktigt bra och originellt.
Spelat ett par timmar. Bra flyt på pc. Designen är fantastiskt.
Verkligen. Äntligen en vettig PC port. Flyter som smör även utan DLSS.
Finns så klart saker att klaga på, t.ex. avsaknaden av FOV reglage och inget HDR stöd. Men prestandan är riktigt bra, inga problem med stuttering heller.
Såg Mortisimal gameings recension.
Tydligen är spelet gjort med tanken att man ska ha ryskt ljudspår och undertext. Men synd att se snålat på alternativt som nog de flesta i väst kommer köra på.
Tyckte det såg himla mysigt ut, och fantastiskt vackert på höga grafikinställningar.
Varför ska man ha ryska röster och textning? Annars föredrar jag alltid originalspråket med engelsk textning i alla spel
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Varför ska man ha ryska röster och textning? Annars föredrar jag alltid originalspråket med engelsk textning i alla spel
Han menar väl ryskt språk och engelska undertexter.
Det utspelar sig i Ryssland och jag tror studion som utvecklar är ryskt med. Så det är väl originalspråket
Han menar väl ryskt språk och engelska undertexter.
Ah, då verkar det mer logiskt…
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Förutom tveksamt manus och en irriterande bajsnödig huvudkaraktär så ser jag mycket snack om avsaknad av FOV-slider samt musacceleration som inte går att stänga av, vilket ju känns väldigt märkligt i ett FPS år 2023. Kanske kan patchas.
Ska göra premiär på den här sajten genom att också vädra min oro för det här. Låst FOV (i synnerhet om den är för låg) kan stjälpa en hel spelupplevelse för mig. Musacceleration är också ett otyg i en högoktanig actionsmällare. Känns som att jag helst väntar på att man åtgärdar det här.
Verkligen. Äntligen en vettig PC port. Flyter som smör även utan DLSS.
Finns så klart saker att klaga på, t.ex. avsaknaden av FOV reglage och inget HDR stöd. Men prestandan är riktigt bra, inga problem med stuttering heller.
Obegripligt att ett sådant spel inte har HDR stöd... Är du säker?
Obegripligt att ett sådant spel inte har HDR stöd... Är du säker?
Ja, tyvärr. Spelat en hel del redan. Finns endast en Brightness slider 0-2. Spelet har i dagsläget inte ens stöd för Xbox/W11 Auto-HDR. På PS5 kan du i och för sig tvinga HDR men lär inte se märkbart bättre ut utan officiellt stöd.
Jag tycker Metro-franchisen är fantastisk. Visst röstskådespelerarnas insatser (engelska) är vacklande,men allt annat är riktigt bra och originellt.
Provat Stalker? Om inte har du missat något. Metro kan slänga sig i vägen i jämförelse.
Verkligen inget jag hade betalat för, men kommer antagligen testa genom game pass.
Vad är ett spel du hade betalat för?
Vad är ett spel du hade betalat för?
Ett med inte så starka rysslandskopplingar, rasistiska inslag, fyllt med buggar och dåliga kontroller.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Provat Stalker? Om inte har du missat något. Metro kan slänga sig i vägen i jämförelse.
Självfallet har jag spelat samtliga Stalker-spel och förbokat Stalker 2.
Ett med inte så starka rysslandskopplingar, rasistiska inslag, fyllt med buggar och dåliga kontroller.
Sover du med tänd nattlampa och suger på snuttefilt?
Sover du med tänd nattlampa och suger på snuttefilt?
Nej?
EDIT: Detta var alltså allt hen hade att komma med...