Snabbkollen - Har du spelat Hogwarts Legacy?
Det Harry Potter-magiska rollspelet är onekligen spelet på allas läppar just nu.
#hogwarts-legacy, #snabbkollen
Nej, men dottern fick det i födelsedagspresent igår. Helt lyrisk, men kom till någon "duel" som hon tyckte var riktigt svår.
Var sur som tusan över det imorse, tror det är samma som Asmongold får spel på (sett folk på twitch svära över samma sak).
https://www.youtube.com/watch?v=aJaJacOZpwI&ab_channel=Asmong...
Nej, men dottern fick det i födelsedagspresent igår. Helt lyrisk, men kom till någon "duel" som hon tyckte var riktigt svår.
Var sur som tusan över det imorse, tror det är samma som Asmongold får spel på (sett folk på twitch svära över samma sak).
Haha, kan inte påstå att det var svårt. Asmongold borde ju klara av det, det enda han har gjort hela livet är ju att spela spel.
Hon kanske kan justera ned svårighetsgraden om det är svårt? Annars får man väl göra som vi gjorde i barndomen, nöta, nöta, nöta.
Spelet blir mycket mer förlåtande sen, när man fått talents och nya trollformler.
Kanske har tid i sommar. Man vill ju inte nöja sig med en timme per kväll, utan helst sitta en hel dag. Om jag var 16 hade jag givetvis suttit uppe hela natten och skolkat dagen efter.
🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI
Kört massvis, är tacksam över att PS5-versionen fungerar väldigt bra. Är level 31 och min nästa main quest är level 15, så jag kanske borde sluta utforska en stund nu. Måste dock säga att den områdesbaserade level scalingen fungerar riktigt bra så det är inget problem i sig.
H-How can she slap, kupo!?
Ja, körde nån timme men sen var jag tvungen att ladda ner fucking 35 GB för att kunna fortsätta. Påminns om hur det var med Cyberpunk, där jag var tvungen ladda ner fucking 45 GB för att kunna fortsätta. Vore trevligt om de släppte spel som fungerar, som de gjorde förr. Hoppas kunna fortsätta till helgen, segt internet.
In Empress we trust
Trams. Köp spelet istället. Personligen hatar jag att allt kör denuvo men att piratkopiera är inte rätt sätt att minska användningen.
Både jag och tjejen har kört en hel del senaste veckan. Båda gillar de riktigt mycket.
Men jag önska smått att de va lite mer som Skyrim. Plus hela introduktionen va lite tråkig enligt mig. Hela magin som va i första boken/filmen när man besöker alla ställen och karaktärer är inte direkt där. Utan är precis som man redan vet allt om den magiska världen.
Vafan håller Asmongold på med🤣 Han borde klara det med förbundna ögon.
Det är inte något vidare svårt. De visar i princip bara hur combat fungerar. Prova sänk svårighetsgraden till dottern:)
Ja, körde nån timme men sen var jag tvungen att ladda ner fucking 35 GB för att kunna fortsätta. Påminns om hur det var med Cyberpunk, där jag var tvungen ladda ner fucking 45 GB för att kunna fortsätta. Vore trevligt om de släppte spel som fungerar, som de gjorde förr. Hoppas kunna fortsätta till helgen, segt internet.
Inget jag har märkt av. Det kom en fix. Men spelet var mer polerat än de flesta spel på den senaste tiden. Kanske uppdaterades när jag låg och sov.
Inget jag har märkt av. Det kom en fix. Men spelet var mer polerat än de flesta spel på den senaste tiden. Kanske uppdaterades när jag låg och sov.
Ragnarök rekommenderade dom att man uppdaterade. Sen läste jag att Digital Foundry tyckte spelet funkade bra ändå. Så jag sket i att ladda ner uppdateringen. Det gick att spela hela spelet utan nån krasch. Var ett par tillfällen där cutscenes inte triggades, och ett par tillfällen där Kratos kunde gå rakt genom stora stenar, annars inga problem.