Snabbkollen - Hur många GTA V har du köpt?
Xbox 360 och PC
Två gånger Xbox och på PC. Skyrim är det värre med, Xbox, VR, Switch, PC.
Stabilt Skyrim shoppande 💪
Min värsta är väl att jag köpt Pixeljunk monsters 3 gånger (PSP, PS3, PC).
fick det gratis på epic
Samma... men inte ens spelat... så ingen.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Xbox 360 och PC
Samma här.
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"
En gång. Köpte det på PS4. Lirade en bit singeplayer. Kompisar ville och vi spelade online ett tag. Sålde bort det. På XBOX Series X prövade jag gamepass och körde då genom hela spelet singeplayer.
Hollow Knight däremot har jag köpt på Nintendo Switch, PS4, kört via gamepass på xbox och köpt på PC/Steam.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Noll GTA V här. Tog det gratis på Epic för att det fanns, aldrig installerat eller ens tittat på det sen dess. Aldrig varit sugen faktiskt, funnits annat som lockat betydligt mer än ett spel som överlevt 3 konsolgenerationer. Är säkert kul men GTA har aldrig varit min kopp te, eller kaffe.
Köpt det två gånger, till PS3 och senare till PC.
Avskydde huvudspelet. Sålde det kanske 2 veckor efter inköp till PS3.
På PC var det iaf någolunda billigt och har haft många roliga timmar i Online med kompisarna (trots att online-delen är strikt utformat som ett jävla grinding-sim).
Annars hysteriskt överskattat spel. Allt är skit.
Avskyvärda karaktärer, trasig AI, trasig nedbantad fysikmotor, idiotiska menyer som driver en till vansinne i online och spelarna är lika dumma huvdet dom, som driver runt med instakill-maskiner som dom där förbannade flygande hästarna...
Själva spelet har jag köpt en gång till PC, men jag har också köpt ett konto som var fuskat med rank och pengar. Känns som jag borde skämmas lite men det gör jag inte.
Tror ingen klandrar dig för det. Jag och kompisarna drog ner ett hack och gav oss själva oändligt med rank och pengar ett tag efter inköp. Man vart ju vansinnig av att hålla på å gnida på samma punkt hela tiden, men det är också så spelet är utformat.
PS3, PS4 och PC. Iofs köpte jag två till PS3 eftersom jag köpte åt en kompis samtidigt.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Köpt det på ps3
Fått det på epic
Köpt 1, äger 3...
Vann 1 ex. av mitt dåvarande jobb till PS3 2013 när det lanserades.
Spelade inte särskilt mycket, mest pga låg FPS som jag inte klarar av längre.
Köpte 1 ex. till PC 2015 (Diskutgåvan... 9st skivor ) spelade ganska mycket, framförallt multiplayer.
Dock inte spelat sen 2017 när jag uppgraderade datorn och bytte till ett chassi utan skivläsare... haha!
Fick 1 ex. gratis till PC från Epic, aldrig installerat.