Fifa 23 avslutar storstilat - 10,3 miljoner spelare första veckan
Folk fortsätter att köpa klippa och klistra, medelmåtta. Tragiskt.
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.
Är det inte mer tragiskt att folk har åsikter om vad andra människor köper för tv/datorspel
Är det inte mer tragiskt att folk har åsikter om vad andra människor köper för tv/datorspel
Är det inte mer tragiskt att folk har åsikter om folk som har åsikter om vad andra människor köper för tv/datorspel
Lorem ipsum dolor sit amet
Hade gärna testat det, men tyvärr ingår det inte från start i Xbox Game Pass, även om EA Play numera ingår i tjänsten. Svagt, men nu är det som det är och tänker inte betala 700-800kr för ett spel som i grunden borde ingå när jag redan betalar pengar varje månad till utvecklaren/utgivaren vi Xbox spelprenumerationstjänst.
Är det inte mer tragiskt att folk har åsikter om folk som har åsikter om vad andra människor köper för tv/datorspel
Haha good one
Inget som hindrar dig att utveckla ett eget spel som du kan klippa och klistra år efter år?
Jag håller med båda inledande inläggen. Jag brukar också tycka att hatarna är tröttsamma, framför allt på nördsidan.
Men jag har själv som ett fan av fotbollsspel lagt Fifa på hyllan. Det är galet hur exakt samma sak varje år (samma FUT, samma animeringar på målgester, inmarscher, karriärförhandlingar osv) kan bäras upp av så många fotbollsfanatiker. Det är kanske lite jobb på det tekniska i spelet. The Journey tyckte jag var ett fantastiskt inslag osv. Men nu är Fifa bara FUT med nya spelare och matchställ. Inget för mig alltså.
Men jag önskar alla som är taggade många roliga stunder med Fifa 23!
Hade gärna testat det, men tyvärr ingår det inte från start i Xbox Game Pass, även om EA Play numera ingår i tjänsten. Svagt, men nu är det som det är och tänker inte betala 700-800kr för ett spel som i grunden borde ingå när jag redan betalar pengar varje månad till utvecklaren/utgivaren vi Xbox spelprenumerationstjänst.
Du kan testa det i 10 timmar via Game Pass. Alltså 10 speltimmar, måste inte vara i sträck.
Men herregud. Det är ett diskussionsforum.
Jag tror inlägget heller inte bara kritiserade de som köper, utan hela fenomenet.
Att samma spel, enbart lite polerat, släpps med nytt namn varje år, och ändå är det miljontals som köper och EA får in miljardvinst.
Memento Mori