Naughty Dog ger oss en matig genomgång av The Last of Us-remaken

Medlem

Wow! Hur länge ska ni två hålla på och argumentera med varandra?

Av trådens 90 inlägg så står ni kanske för ca hälften...Jag har läst samtliga inlägg, och även om jag håller med Zevile, så kommer ni verkligen ingenstans i diskussionen, utan upprepar samma sak om och om igen. Den ena tycker så, den andra tycker något annat, och ingen kommer ge sig/sluta svara.

För er egen skull, släpp det nu och gå vidare med era liv tack.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Det är väl lika simpla benämningar som megastad kontra storstad. Alltså att lite allt och alla har sin egen definition. Tycker dock användaren Kebbe's bildmontage säger mer än tusen ord för hur jag ser på saken, vad som är en riktig remake respektive en remaster. Bildmontaget är ju förvisso inte super-duper i kvalitet, men medan RE2 för mig är solklar Remake och ett nytt spel från grunden, så är fallet tlou inte nödvändigtvis att jag ens tycker nyare versionen är klippt och skuret snyggare än gamla remastern.

https://cdn.fz.se/forum/bild/462?l=eyJyZXNvdXJjZSI6IlwvZm9ydW...

Konstig jämförelse då tlou-bilden är från en förrenderad cut scene. Som förövrigt inte är förrenderade i remaken utan helt i realtid in-game.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Det är väl lika simpla benämningar som megastad kontra storstad. Alltså att lite allt och alla har sin egen definition. Tycker dock användaren Kebbe's bildmontage säger mer än tusen ord för hur jag ser på saken, vad som är en riktig remake respektive en remaster. Bildmontaget är ju förvisso inte super-duper i kvalitet, men medan RE2 för mig är solklar Remake och ett nytt spel från grunden, så är fallet tlou inte nödvändigtvis att jag ens tycker nyare versionen är klippt och skuret snyggare än gamla remastern.

https://cdn.fz.se/forum/bild/462?l=eyJyZXNvdXJjZSI6IlwvZm9ydW...

Självklart kommer du se en större skillnad när du jämför med ett spel som släpptes 1998 och sedan är det skillnad på kvalitén på Remakes och jag håller med dig där - RE2 gjorde det riktigt bra. Det återstår hur ND presterar iom att produkten inte är släppt ännu.
Dock tycker jag fortfarande det är modigt av dig att kalla det en remaster. Kolla på Last of Us remastered vs Last of us Remake i 4K så kommer du se ordentliga skillnader i kvalitén.

Du hade inte spelat Ratchet & Clank. Är detta en Remaster eller Remake enligt dig?
Original vs Remake

Här kan du också jämföra bilder från trailern vi diskuterar om.
Original

Remake

Otrolig skillnad och detta är med halvdåliga skärmklipp. Kommer se otroligt ut när du kör det på PC Eller PS5 med en bra skärm!
Sedan är det en helt annan fråga om det verkligen var dags för en Remake men dom har uppenbarligen pengarna och resurserna.
Detta stoppar inte deras andra projekt. Detta är en kaka till fansen medan dom bakar ihop deras riktiga projekt. Förstår inte gnället..

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Wow! Hur länge ska ni två hålla på och argumentera med varandra?

Av trådens 90 inlägg så står ni kanske för ca hälften...Jag har läst samtliga inlägg, och även om jag håller med Zevile, så kommer ni verkligen ingenstans i diskussionen, utan upprepar samma sak om och om igen. Den ena tycker så, den andra tycker något annat, och ingen kommer ge sig/sluta svara.

För er egen skull, släpp det nu och gå vidare med era liv tack.

Haha 100% men nu känns det som vi ändå kom in på rätt bana.

Medlem

Ja alltså det är en remake i PR syfte sen vad man tycker är något annat.

Majoren, du behöver, precis som Zevile påpekat gå vidare med ditt liv. Släpp det nu bara.

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Wow! Hur länge ska ni två hålla på och argumentera med varandra?

Av trådens 90 inlägg så står ni kanske för ca hälften...Jag har läst samtliga inlägg, och även om jag håller med Zevile, så kommer ni verkligen ingenstans i diskussionen, utan upprepar samma sak om och om igen. Den ena tycker så, den andra tycker något annat, och ingen kommer ge sig/sluta svara.

För er egen skull, släpp det nu och gå vidare med era liv tack.

Vad gör det, vi är inte i slagsmål här och jag har personligen aldrig ansett att varje diskussion man har med någon måste rinna ut i konsensus. Inte alls ute efter att övertala vare sig Zevile eller någon annan om att övergå till min åsikt, folk tenderar generellt att inte ändra åsikt på några timmars samtal, jag argumenterar bara för min ståndpunkt och anmärker på sånt jag anser är argumentationsfel. Så länge folk skriver meddelanden riktade mot mig så kommer jag svara, det är en god hyfs tycker jag.

Skrivet av Thane:

Konstig jämförelse då tlou-bilden är från en förrenderad cut scene. Som förövrigt inte är förrenderade i remaken utan helt i realtid in-game.

mhm, kan väl vara så, inget jag undersökte på förhand, men å andra sidan så tycker jag inte cutscenes i originalspelet skiljde sig inkonsekvent gentemot spelets grafik under gameplay. Men visst har du ju en poäng, även om det är något av en långsökt sådan.

Skrivet av zevile:

Självklart kommer du se en större skillnad när du jämför med ett spel som släpptes 1998 och sedan är det skillnad på kvalitén på Remakes och jag håller med dig där - RE2 gjorde det riktigt bra. Det återstår hur ND presterar iom att produkten inte är släppt ännu.
Dock tycker jag fortfarande det är modigt av dig att kalla det en remaster. Kolla på Last of Us remastered vs Last of us Remake i 4K så kommer du se ordentliga skillnader i kvalitén.

Du hade inte spelat Ratchet & Clank. Är detta en Remaster eller Remake enligt dig?
Original vs Remake
<Uppladdad bildlänk>

Här kan du också jämföra bilder från trailern vi diskuterar om.
Original
<Uppladdad bildlänk>
Remake
<Uppladdad bildlänk>

Otrolig skillnad och detta är med halvdåliga skärmklipp. Kommer se otroligt ut när du kör det på PC Eller PS5 med en bra skärm!
Sedan är det en helt annan fråga om det verkligen var dags för en Remake men dom har uppenbarligen pengarna och resurserna.
Detta stoppar inte deras andra projekt. Detta är en kaka till fansen medan dom bakar ihop deras riktiga projekt. Förstår inte gnället..

Ja, är ju som du säger bara screenshots men nog tycker jag ser ser ut som att man i ett spel på datorburken klickar i från inställning medium till high, möjligen medium till ultra. Det ser i det stora hela som sagt likadant ut, och man får ha båda bilderna i jämförelse med varandra för att märka skillnad. Det tycker jag då inte är en remake, det är det gamla spelet som putsats upp med högre detaljrikedom, vilket alltså definierar snarare en remaster.

Sen är det ju betydligt större skillnad med fallet Ratchet & Clank-spelet där ena syns tydlig PS2-grafik, andra tydlig HD grafik.

Föredrar av vad som hittills visats för övrigt utseendet i original-tlou (mestadels). Ansiktsformerna ser naturligare ut, naturligare hudton. remastern/remaken har mer karaktärsutseenden lite liknande b-action filmposters. Ser inte lika mänskligt ut. Men ska bli spännande när officiellt gameplay börjar dyka upp, om det verkligen ser så gammalt ut som i påstått läckta trailern, som ju kritiserats hårt från höger till vänster..

Skrivet av kalaspuffar:

Ja alltså det är en remake i PR syfte sen vad man tycker är något annat.

Majoren, du behöver, precis som Zevile påpekat gå vidare med ditt liv. Släpp det nu bara.

Jag och Zevile har skrivit lika många inlägg på frågan..
Men nej, jag fortsätter kommentera med min åsikt så länge folk skriver meddelanden riktade mot mig. Gillar man inte diskutera med oliktänkande, då är en film bättre än att ha fliken med ett diskussionscommunity öppet..

Medlem
Skrivet av Majoren:

mhm, kan väl vara så, inget jag undersökte på förhand, men å andra sidan så tycker jag inte cutscenes i originalspelet skiljde sig inkonsekvent gentemot spelets grafik under gameplay. Men visst har du ju en poäng, även om det är något av en långsökt sådan.

Du tycker seriöst inte det är någon skillnad på Ellie in-game och i en förrenderad cutscene från remastern?

Medlem
Skrivet av Majoren:

Ja, precis som tlou "remaken"/remastern till PS5 ter sig..
Du rör ihop det rejält nu, men bevisar samtidigt min poäng; att det är flytande definitionsfråga vad som är en remaster eller remake. I det här fallet tycker jag det faller närmare remaster med tanke på att grafiken och gameplay tycks vara mycket ringa förändrat.

Du går sedan från inga nya resurser till "knappt några"...kanske du får köpa ändå min syn på att du förhastade dig i föregående meddelandet, eller har du någon utstakad gräns för hur mycket som ska vara nytt/gammalt för att det ska vara en remake? Det kan du mycket väl ha, men du ska nog kanske inte lägga upp den teorin som odiskutabla absolut faktum, det är bara en åsikt i mängden.
Vare sig du eller jag vet ju vilken PROCESS ND/Sony genomfört med denna re-release, du bygger ju hela din argumentation på ett påstående i en PR-video... jag menar att vi nog istället bör ta PR-snack med en nypa salt, och granska vad vi faktiskt _ser och hör_ av vad som visats upp och läckt ut på webben.

Jaha, det är du? Lite "Min pappa vet minsann bäst för han är både brandman och polis".
Jo, imponerande jovisst, men det förstärker ju inte direkt din argumentlinje här att du avser skryta?

Förlåt, men om du inte kan skilja på objektivitet och subjektivitet, så är det lönlöst att ens försöka hålla en konversation med dig. Allt du svarar med är ”jag tycker, ”jag ser” och ”jag känner”. Det är helt anekdotiskt. Lägg dig inte på en sådan dum nivå, för det är ren bad faith. 🙃

Och skryta vettefan om jag skulle kalla det. Du hävdade dock att jag förhastade mig gällande GTA V för att förstärka min ståndpunkt, så jag informerade enbart att jag har professionell erfarenhet gällande ämnet vi faktiskt diskuterar. Tar du dock det som skryt så står det för dig.

Lycka till med trollandet!

Medlem
Skrivet av Thane:

<Uppladdad bildlänk>

Du tycker seriöst inte det är någon skillnad på Ellie in-game och i en förrenderad cutscene från remastern?

mmm, när du tar en bild med helt annan field of view och setting, absolut är det ju skillnad. Stor sådan. Haha!
Tycker generellt att många av spelets in game- mood pieces i tlou på PS4 är försvinnande lika cinematics i kvalitet, t.ex. denna:

https://youtu.be/CIH7pqCTrJI?t=3234

Skrivet av Kingpin Crazy:

Förlåt, men om du inte kan skilja på objektivitet och subjektivitet, så är det lönlöst att ens försöka hålla en konversation med dig. Allt du svarar med är ”jag tycker, ”jag ser” och ”jag känner”. Det är helt anekdotiskt. Lägg dig inte på en sådan dum nivå, för det är ren bad faith. 🙃

mmm, och du är inte heller bra på det då, för du tycker si och du tycker så, för du tycker det är fakta därför att du har det arbetet. Att informera oss om vilket ditt jobb är, vilket vi i tråden nog aldrig efterfrågade, vad kallas då det om inte anekdotiskt..

Själv grundade jag dock Microsoft, så jag vet faktiskt ännu bättre

Medlem

Dags att lägga ner trollandet nu Majoren. Du spårar bara mer och mer.

Medlem
Skrivet av Majoren:

mmm, när du tar en bild med helt annan field of view och setting, absolut är det ju skillnad. Stor sådan. Haha!
Tycker generellt att många av spelets in game- mood pieces i tlou på PS4 är försvinnande lika cinematics i kvalitet, t.ex. denna:

https://youtu.be/CIH7pqCTrJI?t=3234

Du ser alltså ingen större skillnad på Tess in game i det klippet du skickade och i den cut scene som var precis innan? Hjälp…

Skrivet av Majoren:

Jag och Zevile har skrivit lika många inlägg på frågan..
Men nej, jag fortsätter kommentera med min åsikt så länge folk skriver meddelanden riktade mot mig. Gillar man inte diskutera med oliktänkande, då är en film bättre än att ha fliken med ett diskussionscommunity öppet..

Låter lite som att du är tvungen att få sista ordet grej om du fortsätter själv så länge nån annan skriver till dej


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Känns mer som en remaster än en remake i mina ögon, ungefär som att gå från The Last of Us på PS3 till PS4. Visst ser man ju skillnaden när de visar side-by-side, men den känns som väldigt subtil och inte alls vad man kan vänta sig från ett spel som benämns "remake" med ett generationsskifte och 9 års passerad tid sedan original-releasen.

Nu vet jag inte om den läckta gameplay-videon är fake, för jag ser då ingen skillnad alls.

https://www.youtube.com/watch?v=kAmmu9CqQeQ&ab_channel=SPDGam...

Liknar Last of Us: part 2 rent grafiskt, varken mer eller mindre.

Medlem
Skrivet av Thane:

Du ser alltså ingen större skillnad på Tess in game i det klippet du skickade och i den cut scene som var precis innan? Hjälp…

Nope, tycker ärligt talat det mestadels är riktigt smidiga transitions mellan cutscenes och gameplay i tlou, t.ex. bit av ett längre filmklipp..hade förmodligen inte haft en susning om att det var förrenderat och inte in-game renderat om jag nu inte blivit upplyst om det. Men visst, jag tenderar att inte lägga mycket märke till t.ex. små förändringar i kvaliteten av teknikaliteter som t.ex. depth of field, texturfiltrering mm. Men visst, pausar man mellan cutscenes och in game och letar efter sånt, så klart det då syns..

https://youtu.be/CIH7pqCTrJI?t=2698

Skrivet av Snake Plissken:

Låter lite som att du är tvungen att få sista ordet grej om du fortsätter själv så länge nån annan skriver till dej

Jaha, och? På torsdag blir det f.ö. pannkakor.

Skrivet av PGR1985:

Liknar Last of Us: part 2 rent grafiskt, varken mer eller mindre.

mm...du har säkert helt rätt.
Storslagenheten i miljöerna imponerade på mig i tlou2, däremot så var jag väl inte nödvändigtvis så imponerad som många andra tycks vara var gäller själva tekniska steget vad gäller t.ex. karaktärsmodeller eller detaljer i miljöerna. Så då blir det väl kanske inte så mycket att hänga i granen om de nu inte gör en riktig remake av det och gör om miljöerna från grunden. Men ger tummen upp på det meddelandet.

Stör mig för övrigt på att de verkar monterat in ett snapchat-filter för tjejer på Joels nylle

Skrivet av Majoren:

Jaha, och? På torsdag blir det f.ö. pannkakor.

Nä bara det att argumenterar man för att få sista ordet har men egentligen redan förlorat.
Och sen är man ganska svagsint om man måste ha sista ordet även man vet att man har fel.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Har personligen inte spelat originalet, kommer förmodligen spela denna version... om 1-2 år då den kostrar 2-300:- vilket jag tycker är ett vettigt pris för en "remake". Helt absurt i min värld att man tycker att en remake av ett gammalt spel, vilket rimligtvis inte kostar i närheten lika mycket att utveckla som ett nytt spel från grunden, ska ha samma pris som ett nytt spel man lagt kanske 5 år på. Vet inte riktigt varför det dyker upp minnen från barndomen på föräldragården när jag hör om denna release, men kanske är det begreppet "mjölkning" som spökar.
Är för övrigt glad att jag har en PS5 med skivläsare så man förhoppningsvis kan fynda den fysiska versionen billigt lite tidigare än om det är enbart digitalt som gäller.

Medlem

Jag tycker spelet ser riktigt bra ut och vill gärna spela det men jag äger tyvärr ingen PS5 och är inte i ett läge där jag kan rättfärdiga att lägga 5-6000kr på en spelkonsol just nu. Diskussionen kring priset är helt befogad då det är alldeles för högt. 400 kr eller däromkring vore mer rimligt, enligt mig. Den dagen jag kan köpa det lär det ändå vara mycket billigare så det påverkar inte mig personligen men jag tycker 750 eller 850 spänn är extremt. Oavsett om jag hade jag ägt en PS5 idag hade jag aldrig för mitt liv pungat ut den summan.

The Last of Us-serien är bland det bästa som gjort i spelväg de senaste tio åren och jag älskar båda delarna. Vet inte hur ensam jag är med den följande åsikten men jag tycker, trots min kärlek för spelen, att det börjar gå lite för långt med mjölkandet av serien nu. Först remastern till PS4, nu denna remake till fullpris, och senare ett multiplayer-spel som jag misstänker också lär kosta mer än det smakar (hoppas jag har fel).

Det börjar bli hög tid för Naughty Dog att gå vidare med del 3, alternativt något helt nytt spel, för TLOU riskerar annars att bli 2020-talets svar på Skyrim och GTA V.
Alla dessa resurser och tid som läggs på återutgivningar, multiplayer etc. lämnar mig med en känsla av otålighet då det känns som att det sker på bekostnad av en fullgod uppföljare eller ett nytt spel som bara skjuts allt längre på framtiden. Jag förstår att spelutvecklare vill ha in pengar men den här trenden där ett spel eller serie fortsätter att vara aktuellt i flera år genom diverse nyutgåvor och tillägg men får en regelrätt uppföljare först efter närmare 5-10 år eller mer - det börjar kännas så hopplöst. Vi spelare vill ha nya upplevelser.

Medlem

Skönt att se andra ifrågasätta detta eviga trollande från denna användare.

Ser finemang ut, trevligt att det håller så hög klass. Ska bli kul att spela om det, och kanske 2:an igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Ralf:

Nä det här bör man kanske undvika om man älskar orginalet.

Remaken ska ju tydligen vara närmare deras ursprungliga vision.... Och efter del 2 så är jag rätt orolig för hur uppfuckad ursprungliga visionen kan vara 😂

Bra poäng. Jag kanske borde hålla mig borta från detta helt och hållet.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ralf:

Nä det här bör man kanske undvika om man älskar orginalet.

Remaken ska ju tydligen vara närmare deras ursprungliga vision.... Och efter del 2 så är jag rätt orolig för hur uppfuckad ursprungliga visionen kan vara 😂

Om man tror detta så bör man även ta på sig en foliehatt. Kommer vara exakt samma spel i handling och dialog bara i samma kvalité som PT 2, om inte bättre.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ralf:

Jaha så det är en remaster alltså?

Eller är det så att du hellre vill vara en dryg nolla på internet än att erkänna att du inte vet skillnaden på en remaster och en remake?

Spelet är i praktiken helt byggt från grunden, dock använder remaken PS3-versionen som måttstock.

Exakt samma som Vicarious Visions gjorde med deras remake av Crash Bandicoot. Kan du erkänna att du inte vet skillnaden på en remaster och en remake?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag tror jag ska sluta följa den här tråden nu...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Spelet är i praktiken helt byggt från grunden, dock använder remaken PS3-versionen som måttstock.

Exakt samma som Vicarious Visions gjorde med deras remake av Crash Bandicoot. Kan du erkänna att du inte vet skillnaden på en remaster och en remake?

Och bara så vi är överens när spelet släppts. Om det inte är som exakt som orginalet så hade du fel och du bör själv lära dig skillnaden.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ralf:

Och bara så vi är överens när spelet släppts. Om det inte är som exakt som orginalet så hade du fel och du bör själv lära dig skillnaden.

Poängen är bara att en remake i grunden handlar om att spelet är helt nytt. Den nya versionen av TLOU är en remake då allt som är i spelet är byggt upp från grunden. Det enda jag kan tänka mig som återanvänds är dialog, ljud och möjligen ett par animationer (dock verkar sistnämnda vara nytt också).

Man kan säga att de använder PS3-originalet som en ritning och ger oss exakt samma spel, fast från grunden, med mer moderna verktyg.

Vicarious Visions gjorde exakt samma med Crash Bandicoot. Samlingen är exakt som originalet annat än grafiken, men de var ändå tvungen att bygga upp det från grunden - med andra ord är det en remake. Samma för Toys for Bob med Spyro.

Svårare är det inte. En remake betyder inte alltid att saker ska vara helt annorlunda. Så länge det här helt byggt från grunden så är det en remake.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Ralf:

Jaha så det är en remaster alltså?

Eller är det så att du hellre vill vara en dryg nolla på internet än att erkänna att du inte vet skillnaden på en remaster och en remake?

Då kan väl herrn redovisa för oss andra vilka definitioner han har på remaster och remake?

Själv är jag inte så jävla i satt. Har dock sett Digital Foundrys någon vecka gamla video om spelet och stillbilder med någon av de gamla versionerna sida vid sida med detta nya tyder på att man byggt om det nya från grunden med originalet som förebild. De ser väldigt lika ut men vid en bärmare granskning så ser man att det inte är samma hus/träd/bråte.

Vad man än vill kalla det så är väl ändå frågan om den nya versionen är nödvändig? Jag tycker inte det. PS4-versionen är fortfarande snygg än idag. Trots detta så kommer jag ändå att köpa denna version också. Jag har inga problem med att kasta lite mer pengar på The Last of Us-grejer. Det är en av två spelserier (den andra är Metro) som jag spelar om nästan årligen. Jag har dock full förståelse för de som inte tycker att det är värt det.

Medlem

Rensas det kommentarer här eller inbillar jag mig? Ironiska är att det var mina negativa åsikter som rök, som den "fanatiska fanboy" jag är.. 😂 Men att skrika "dryga nolla", "sektmentalitet" och allmänt trolla är helt ok? Visar vilken mognadsnivå vi ska ha på våra diskussioner här på FZ.

Medlem
Skrivet av Ralf:

Nä då mest irriterande när du slänger dig med foliehatt.. Eftersom det känns som att man aldrig kan tycka nått kritiskt om spelet innan det gnälls.

Det skulle dessutom låta dem komma närmre den ursprungliga visionen för spelet. Står det i rubriken. Och remake brukar indikera att det är mer än allt allt är exakt likadana som orginalet.

Men visst du har säkert undersökt spelet bättre än mig. Så du har nog rätt. Skönt att det kommer vara exakt likadant som orginalet

Att tro att ND kommer ändra handlingen och karaktärerna är inte att tänka kritiskt om spelet som inte ens släppt.

Komma närmare den ursprungliga vision som blev limiterad för dom utvecklade det till PS3. Handlar om det tekniska. Neil säger det själv i videon som du antagligen inte ens tittat på.

Återigen - kommer vara samma berättelse men allt tekniska är uppbyggt från grunden. Gameplay kommer kännas som part 2 om inte bättre. Det kommer inte vara EXAKT som originalet för vad vore då poängen? Men du trollar väl som en viss annan vid det här laget.

Moderator | Testpilot
Skrivet av zevile:

Rensas det kommentarer här eller inbillar jag mig? Ironiska är att det var mina negativa åsikter som rök, som den "fanatiska fanboy" jag är.. 😂 Men att skrika "dryga nolla", "sektmentalitet" och allmänt trolla är helt ok? Visar vilken mognadsnivå vi ska ha på våra diskussioner här på FZ.

Vi rensar när vi känner att folk inte kan hålla god ton. Ibland missar vi några inlägg, helst när det är helg och man har lite annat man gärna skulle vilja göra.

Tycker alltid "Visar vilken mognadsnivå vi ska ha på våra diskussioner här på FZ." och liknande kommentarer är lustiga, helst när man kan vara en del av problemet själv till varför det kan spåra ur.

Åter till ämnet alla!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vi rensar när vi känner att folk inte kan hålla god ton. Ibland missar vi några inlägg, helst när det är helg och man har lite annat man gärna skulle vilja göra.

Tycker alltid "Visar vilken mognadsnivå vi ska ha på våra diskussioner här på FZ." och liknande kommentarer är lustiga, helst när man kan vara en del av problemet själv till varför det kan spåra ur.

Åter till ämnet alla!

Fair enough. Jag kan lära mig att släppa en diskussion som inte leder någonstans. Men om min kommentar som jag tyckte var ganska resonabel blir borttagen men inte den jag ifrågasatte så förstår du nog att man blir fundersam, menade dock inte att ni gör ett dåligt jobb här på FZ i allmänt, tycker ni gör ett bra jobb i att hålla ordning i vanliga fall. Blev bara förundrad i detta fallet! Allt gott.

Skriv svar