Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?
Ghost of Tsushima (PS5) genom nya PS+ och Wind Waker HD på stream.
Började med Ark survival edition med expansioner och allt lull-lull med vad det innebär, nästan lika buggit som när det släpptes för första gången 2017 (för snart 5 år sedan). Fick ägna en halvtimme åt felsökning innan spelet ens starta i native upplösning. Men sa jag att det har dinosaurier? Nu blev huvudvärken plötsligt värt det
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Mass Effect 2 legendary. Väldigt besviken på hur lite spelet snyggats till, ren cashgrab.
Det är nice att ha alla spelen i ett paket, men det är främst 1an de fixat i kan jag känna. Ser heller ingen anleding att paket ignorerar Switch, då de som du säger gjort väldigt lite med spelen. Men EA hatar ju Nintendo så det är väl det.
"Writer and Fighter"
Är fortfarande inne i mitt Experience Inc dungeon crawling marathon.
Nu körs Operation Abyss: New Tokyo Legacy på PSVITA. Föredrar formatet framför Steam versionen just nu (nej har ingen steam deck). Näst på tur står uppföljaren Operation Babel: New Tokyo Legacy.
Efter det blir det nog Demon Gaze 1 samt Demon Gaze 2. Sedan Stranger of Sword City följt av Saviors of samphire wings. Tänkte köra Undernauts: Labyrinth of Yomi som släpptes i Februari i år som final men kunde ej hålla mig så det åkte först
AI: The Somnium Files - NirvanA Initiative ville jag köra denna helg men får bli nästa.
Gäsp.
Vilket spel är det? 🤔