Värm upp inför tvåan! Flashback just nu gratis via GOG
Vad hände med mig ? https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/87/Fade_to_...
Schhhh! Dig har vi tackolov glömt...
Jag minns att jag spelade det på Super Nintendo.
Tyckte der var lättare med kontrollerna än på Amiga bla.
Tja, varför inte fixa PC-versionen också. Jag har det redan till Switch, Amiga och SNES 😄
Hoppas en fortsättning på detta blir något bra. Jag menar, det finns ju väldigt många som har bra minnen av originalet så.
Lär ju inte bli sämre än remaken iaf *shudder* Fast jag trodde Fade to Black (det spelet behöver en remake däremot) var uppföljaren till Flashback 🤔
Tja, varför inte fixa PC-versionen också. Jag har det redan till Switch, Amiga och SNES 😄
Lär ju inte bli sämre än remaken iaf *shudder* Fast jag trodde Fade to Black (det spelet behöver en remake däremot) var uppföljaren till Flashback 🤔
Jag är ganska säker på att det tar vid direkt efter Flashback dessutom. Tycker de borde gjort en remake på det istället, tror faktiskt att en modern spelmotor och uppdatering i både kontroller och grafik skulle göra det spelet bra.
"Writer and Fighter"
Jag är ganska säker på att det tar vid direkt efter Flashback dessutom. Tycker de borde gjort en remake på det istället, tror faktiskt att en modern spelmotor och uppdatering i både kontroller och grafik skulle göra det spelet bra.
Kameran var väl en fast kamera i originalet som man själv fick flytta med ett knapp? Minns att det var en otymplig upplevelse. Typ att ständigt behöva trycka "re-center camera".
Kameran var väl en fast kamera i originalet som man själv fick flytta med ett knapp? Minns att det var en otymplig upplevelse. Typ att ständigt behöva trycka "re-center camera".
Jag minns inte, men minns att det var otympliga kontroller då de var väldigt tidigare 3D-kontroller där utvecklarna inte riktigt klurat ut bästa sättet att styra i 3D.
Hmm...ser ändå ut som om kameran följer med gubben när du styr. Frameraten är dock hemsk.
"Writer and Fighter"