PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Ok nu måste jag nog skärpa till mig. Trodde på fullaste allvar att man skulle få tag i en disc version innan jul till barna här.
Nu har jag aktiverat RSS på telefon med 3min intervall
Nu hoppas vi på att nån får in innan jul och man hinner med ett
Ett tips är att kolla mediamarkt efter blackfriday ,var där och pratade med dem i butik förra veckan och då sa han till mig att troligtvis kommer vi öppna bokning för ps5 igen efter blackfriday.
Ett tips är att kolla mediamarkt efter blackfriday ,var där och pratade med dem i butik förra veckan och då sa han till mig att troligtvis kommer vi öppna bokning för ps5 igen efter blackfriday.
Ser på Deras hemsida att man kan boka i Butik nu. Jag var där i Torsdags och då kunde jag inte göra det. Torpavallen, gbg. Men de hade väl direktiv att inte ta bokningarna över disk förens tidigast idag då....?
Har hört om man åker till Elgiganten eller kan varit Media Markt om man lägger beställning på XSX så ska man ha det inom 2 veckor, vet just nu att det gäller Xbox. Min ända källa på detta är diverse Xbox forum på facebook.
Skulle va gött med ett PS5 eller XSX, nu när man har fått sin LG OLED C1
Var precis inne på Mediamarkt. Det går att förboka i Malmö just nu, MEN, du måste betala bokningen på plats och sedan får du helt enkelt vänta på att den dyker upp, det skulle ta 1 - 2 månader. Jag avböjde under sådana villkor.
Halebop har erbjudande nu. Om man tar deras bredband 500 eller 1000mbit så kan man köpa till PS5 disc versionen. Man får den innan den 21 dec lovar dom också.
Då måste man vara mycket desperat
Då måste man vara mycket desperat
Ja eller så kanske man är påväg att byta bredband? Det händer ju med…
Series X hos MM: https://www.mediamarkt.se/sv/product/_microsoft-xbox-series-x...
EDiT: Borta.
PS5 Standard och Digital bundles, inte de bästa priserna, men inte de värsta heller : ]
http://retrospelbutiken.se/store/category.php?category=291
PS5 Standard och Digital bundles, inte de bästa priserna, men inte de värsta heller : ]
6 349 kr för digital med en extra kontroll! 2 - 5 dagar leverans. Lite miniocker men värt! Fick bli en sån! Tack för tipset
Tackar! Har nu min PS5 nästa vecka
Tackar! Har nu min PS5 nästa vecka
Det verkar finnas fåtal kvar om någon vill köpa.
Lead 3D Artist, Sweden
+ Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24GB + NVLink, 191GB ECC RAM
+ HP Zbook Fury 16 G11 Workstation, i9-14900HX, RTX 5000 16GB Ada-Gen, 128GB RAM
Fyfan. Får gott tacka för att ni varna än.
https://www.expressen.se/dinapengar/miljonbedrageri-avslojat-...
Playstation digital edition i lager
Har förbokat disc version ps5 på Mediamarkt, hur lång tid kan det ta innan dom får in den igen?
Gjorde samma sak och skulle hemskt gärna veta mer om när en ev. leverans skulle kunna tänkas ske om någon nu sitter på sådann information.
Gjorde samma sak och skulle hemskt gärna veta mer om när en ev. leverans skulle kunna tänkas ske om någon nu sitter på sådann information.
Har sett att det börjat rulla in i barkaby och i nacka. Men då såg jag endast typ ett 10-tal konsoler. Men något verkar vara på g.
Nån som vet om man åker till Elgiganten för att boka ett XSX om man måste betala hela summan direkt eller lägga en handpenning? Just nu känns det att XSX är mer bang for the buck med gamepass och fler spel än PS5 just nu
Helt ärligt rekommenderar jag deras Gamepass Ultimate subscription där du "får" en Xbox Series X på köpet. Riktigt jäkla bra värde faktiskt, och spel till både PC och Xbox.
Jag gick till butik fastän både support och websidor sade att inga exemplar fanns inne, efter rekommendationer jag läste på Sweclockers. Gick ut med konsol i handen.
1338 - One Step Above
Helt ärligt rekommenderar jag deras Gamepass Ultimate subscription där du "får" en Xbox Series X på köpet. Riktigt jäkla bra värde faktiskt, och spel till både PC och Xbox.
Jag gick till butik fastän både support och websidor sade att inga exemplar fanns inne, efter rekommendationer jag läste på Sweclockers. Gick ut med konsol i handen.
Lite det jag funderar på, prenumerera på gamepass ultimate nu redan för att köra forza hz5 och snart Halo. Lite just nu av denna deal som gör XSX mer prisvärd
Nån som vet om man åker till Elgiganten för att boka ett XSX om man måste betala hela summan direkt eller lägga en handpenning? Just nu känns det att XSX är mer bang for the buck med gamepass och fler spel än PS5 just nu
Du behöver inte betala hela beloppet med engång du kan lägga 10% av beloppet och ja series x går och boka hela tiden på Elgiganten. Du kan även köpa den med all access för 370 kr i månaden utan andra konstnader.
Du behöver inte betala hela beloppet med engång du kan lägga 10% av beloppet och ja series x går och boka hela tiden på Elgiganten. Du kan även köpa den med all access för 370 kr i månaden utan andra konstnader.
Det vet jag redan
Tänkte mer om Elgiganten gjorde som MM att man var tvungen betala hela beloppet vid bokning. Tack för info
Läste att Series X går att boka på Elgiganten, men iaf just nu står det "Ej köpbar" på knappen för att boka/köpa på deras webbsida. Hur kan jag boka en sådan?
Tog ca 3 v för mig att få min från mm i Örebro.
Läste att Series X går att boka på Elgiganten, men iaf just nu står det "Ej köpbar" på knappen för att boka/köpa på deras webbsida. Hur kan jag boka en sådan?
Tar bara bokningar i butik och ej genom hemsidan:) Så gå in till närmaste butik och hitta en säljare och boka upp dig på en.
Tog ca 3 v för mig att få min från mm i Örebro.
Tack för svar!
Har förbokat disc version ps5 på Mediamarkt, hur lång tid kan det ta innan dom får in den igen?
2 månader sen på MM i Kungens Kurva (stockholm) och fortfarande inte hört ett ord.
Tar bara bokningar i butik och ej genom hemsidan:) Så gå in till närmaste butik och hitta en säljare och boka upp dig på en.
Aha, tack för infon!
2 månader sen på MM i Kungens Kurva (stockholm) och fortfarande inte hört ett ord.
Jag bokade en PS5 på MM i Växjö den 3:e november och den fanns att hämta den 23:e november så ca 3 veckor.
PSN: Swede_78