Pirater i Star Wars Galaxies
Imponerande att de fortsätter stödja detta spel som är så gammalt!
Fast när man tänker på det, WoW är ju enbart ett år yngre och det är inte i närheten på att dö...
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Imponerande att de fortsätter stödja detta spel som är så gammalt!
Fast när man tänker på det, WoW är ju enbart ett år yngre och det är inte i närheten på att dö...
Ja, och WoW fortsätter eftersom det är så fantastiskt populärt. Men SWG:s aktiva spelarbas kanske ligger på det låga tusentalet gissningsvis?!
Så jag tycker det är deras handlingar att behaga de fåtal fans som finns är något unikt faktiskt.
Förlåt, men nu blev jag lite konfunderad, existerar det här spelet fortfarande?
Spelar SWG emu PRE-CU just nu och det är skoj att vara tillbaka i star wars galaxies som det skulle vara, före SOE förstörde det.
På egna servrar då eller? Saknar gamla SWG sjukt mycket. Vill ju mula Mokks och Jantas med min stunbaton och min AT&ST i garaget
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
nu är det ju så att det var Lucas Arts som sa till SOE att förändra spelsystemet till WoW klon.
@Trollafett: servern heter Nova.
Spelar SWG emu PRE-CU just nu och det är skoj att vara tillbaka i star wars galaxies som det skulle vara, före SOE förstörde det.
Det var inte SOE's fel, det var PR chefen på Lucas Arts som gick in och avbröt alla pågående arbeten och sa till SOE att göra det enklare för att få lika många spelare som WOW (NGE). SOE hade helt fantastiska saker pågång som aldrig fick se dagens ljus...
Jag skulle vilja ha en emu med Combat Upgrade men Pre-"New Gaming Experience"...
Det var inte SOE's fel, det var PR chefen på Lucas Arts som gick in och avbröt alla pågående arbeten och sa till SOE att göra det enklare för att få lika många spelare som WOW (NGE). SOE hade helt fantastiska saker pågång som aldrig fick se dagens ljus...
Jag skulle vilja ha en emu med Combat Upgrade men Pre-"New Gaming Experience"...
SOE hade fuckat upp alltihop helt själva ändå, hade bara varit en tidsfråga ... de har ingen som helst koll, speciellt inte på vad spelarna vill ha.
SOE hade fuckat upp alltihop helt själva ändå, hade bara varit en tidsfråga ... de har ingen som helst koll, speciellt inte på vad spelarna vill ha.
Och vad vill spelarna ha? Är det samma sak som vad flest spelare väljer, alltså enkelhet i sin simplaste form = WOW... Jag föredrar iaf vad SOE gjorde med SWG's crafting, stadsbyggande, character progresion osv osv osv.... men det var tydligen inte vad "mainstream" ville ha.
Och vad vill spelarna ha? Är det samma sak som vad flest spelare väljer, alltså enkelhet i sin simplaste form = WOW... Jag föredrar iaf vad SOE gjorde med SWG's crafting, stadsbyggande, character progresion osv osv osv.... men det var tydligen inte vad "mainstream" ville ha.
De har gjort liknande saker till Everquest också.. den grundläggande tanken är att man inte lyssnar ett jota på vad erfarna spelare kommer med utan tillämpar istället tafatta ideer man skitit ur sig på en kaffe/jointrast. Skulle helst se att SOE ger bort Planetside till något mindre efterblivet företag och gräver ner sig självt.