"Battlefield 6" visas i juni
Skulle vilja se ett bf 2142, älskade det spelet, men nutid också förutsatt TT dom tar tillbaka hardcore läget....
Ja, 2142 var underbart!
Sidi Power Plant!
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Normandies stränder, det är uppenbart....
Battlefield + 6 + juni.... hur kan man missa det?
Fast Indokina hade varit intressant, men det är nog inte populärt nog. Något som skulle locka mig är nåt med kalla kriget, tidigt 80-tal, med Nato vs Warszawapakten. Annars kan de ju prova nytänkande och ta oss till stenåldern.
Sexan i Battlefield 6 står för:
1 - Day 1-DLC
2 - Monthly Subscriptions
3 - Microtransactions
4 - Loot boxes
5 - Pay-to-Win
6 - Starter-Kits
EA är bara på tredjeplats än så länge.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Sexan i Battlefield 6 står för:
1 - Day 1-DLC
2 - Monthly Subscriptions
3 - Microtransactions
4 - Loot boxes
5 - Pay-to-Win
6 - Starter-Kits
https://static.tweaktown.com/news/7/2/72687_3_microtransacti...
EA är bara på tredjeplats än så länge.
Skulle gissa på att du har rätt på 3. och 6.
Vi kan se att EA har gått ifrån DLC tänker i form av betalda uppdateringar i Battlefield 5 och Battlefront 2.
Vad får dig att tro att det skulle vara någon form an månadsprenumeration? Eller vill du bara vara negativ?
Loot boxes och pat to win. Se Battlefront 2 för resultat. Kan hända att det finns kosmetiska loot boxes.
Jag tror att dom kommer presentera samma, gamla recept som man tyvärr blir ganska trött på väldigt snabbt. Men, det är väl också det folk vill ha, recept som funkar (?)
Fast Indokina hade varit intressant, men det är nog inte populärt nog. Något som skulle locka mig är nåt med kalla kriget, tidigt 80-tal, med Nato vs Warszawapakten. Annars kan de ju prova nytänkande och ta oss till stenåldern.
Nej nej, 6 juni är ju nationaldagen. Battlefield Svärje! Danskarna söder om Småland gör uppror, fisken tar slut i Göteborg, ängsligheten i Stockholm slår nya rekord och landet ramlar in i totalt kaos när ryssen ser sin chans. Kan bli kul!
Jump in.
Om det nu ska heta 6. Själv gissar jag på att de droppar siffran den här gången alternativt kör på årtal igen.
Vad sägs om Battlefield 1984?
||||||||||||
||||||||||||
Skulle gissa på att du har rätt på 3. och 6.
Vi kan se att EA har gått ifrån DLC tänker i form av betalda uppdateringar i Battlefield 5 och Battlefront 2.
Vad får dig att tro att det skulle vara någon form an månadsprenumeration? Eller vill du bara vara negativ?
Loot boxes och pat to win. Se Battlefront 2 för resultat. Kan hända att det finns kosmetiska loot boxes.
Jag är cynisk
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Ja, 2142 var underbart!
Sidi Power Plant!
Minnen!
Spela spel är kul ibland.
BF:Bad Company 3.
Please?!
Då hade den nog hetat just det och inte BF6
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Blir mest troligt modernt/nära framtid, men bryr mig inte så mycket om när det utspelar sig.
Det som betyder nått är om det kommer ha anti-cheat, custom games från dag 1.
Inget mer "Coming soon" som dem sa om näst intill allt i BFV.
Sen hoppas jag att gun-play, fortifications, squad reinforcements, nerfad spotting och squad revives kommer med ifrån BFV.
De kunde gett oss möjligheten att hyra/hosta servers där man kan spela 1vs1 (eller mer) med. Förstår inte varför de tvingar att ha minst 8 spelare när man spelar på privat server i deras BF5 spel.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Sätter mina slantar på modern tid/nära framtid. Just att låta spel utspela sig i "nära framtid" är ett klassiskt knep för att komma undan med orealistiska prylar man vill ha med i spelet för att göra det roligare.
Men det blir inte roligare (åtminstone tycker inte jag det). Jag hade gärna sett lite mindre hightech och mer åt pre-millenium hållet. Så 60-90talet hade funkat.
kanske ett Battlefield som utspelar sig i fredstid, man bara går och patrullerar sin landsgräns 😃😋
Battlefield Diplomacy - 2 veckors pappersarbete
Battlefield Peacetime - spela kort på logementet
Om det nu ska heta 6. Själv gissar jag på att de droppar siffran den här gången alternativt kör på årtal igen.
Vad sägs om Battlefield 1984?
Slutet av kalla kriget hade varit riktigt kul. Jag hoppas på runt 70-90 talet.
Då hade den nog hetat just det och inte BF6
Har någon officiell källa nämnt BF6? Även om jag också tror på att det blir ett spel i huvudserien.