Red Dead Redemption - multiplayer
Rockstar bjuder upp med dragen revolver, vi tackar ja och ger oss ut i en våldsam multiplayerdans. Den slutar med en brinnande längtan efter mer.
#rockstar-games, #red-dead-redemption, #grand-theft-auto-iv
Det verkar iaf. intressant. Dock så har jag svårt för när vapnena siktar av sig själva.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Jobbigt, för många spel som verkar bli bra som jag verkligen vill ha... Detta är självklart ett av dem och i nuläget ligger det nog på toppen av min "vill ha" lista ^^
Men jag hoppas de tar bort auto-sikte från MP, eller ger möjligheten att välja att köra med folk utan det... Det ska inte vara auto-sikte på Mp enligt mig...
Tyckte det såg roligt ut att man kan rida på en åsna Kommer lätt starta ett gringo-posse som bara rider runt på åsnor haha
Här kan ni läsa Gamespots förhandstitt de har också lagt in en film som verkar vara ny.
http://www.gamespot.com/xbox360/action/reddeadredemption/news...
I got a Goldenshower.
Autosikte är inte världens bästa uppfinning men nödvändigt ibland tyvärr...
PS3 och Red Dead Redemption är sweet joy! ska få mina PSN vänner att köpa detta så vi kan rida runt i detta fantastiska spel! Förbokat sedan länge"
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Fan nu har det hänt igen jag vill ha så där sjukt många spel red dead,apb,alpha protocol,crysis 2,dead rising 2 OFC,ghost recon 4,far cry 3,gta 4 episodes from liberty city,la noire,mafia 2,max pain 3,metal gear solid rising,medal of honor och skate 3 hur fan dealar man med det begäret?????:O
Fan nu har det hänt igen jag vill ha så där sjukt många spel red dead,apb,alpha protocol,crysis 2,dead rising 2 OFC,ghost recon 4,far cry 3,gta 4 episodes from liberty city,la noire,mafia 2,max pain 3,metal gear solid rising,medal of honor och skate 3 hur fan dealar man med det begäret?????:O
Jag vet! sök jobb som tidningsbud å dela ut natt tid:P jag gjorde det för ett antal år sen,hehe Dom brukar söka folk, Ps, jobbet e skit tråkigt men lite stålar blir det ju;)
Blev ju ett ganska kraftigt mervärde på detta spel nu. Dock är mp inget jag prioriterar men för andra är det nog helt fantastiskt.
Verkar bli ett grymt sp-spel och jag hoppas det släpps högst ett halvår efter till pc.
Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.