Nejoh – Team Ninja planerar inte Nioh 3
Otroligt synd att Nioh-serien inte fick den uppmärksamheten det förtjänar, det är några av de bästa spelen de senaste decenniet, och Nioh 2 är min personliga GOTY.
Vad skulle du ge spelen i betyg? Nioh av tio?
Aaah snart kommer 2an till PC med UW-support!
Gillade 1an skarpt, souls med mycket loot
You are in for a treat!
Dingade precis maxlvl (focus lvls nu) .. och jag börjar väl snudda på endgame. Lång väg dit men jävlar bra det är!
You are in for a treat!
Dingade precis maxlvl (focus lvls nu) .. och jag börjar väl snudda på endgame. Lång väg dit men jävlar bra det är!
Har platinum på Nioh 1.
Ser fram emot på PC Nioh 2 :9
Jag lirar hellre Nioh än Bloodborne, alla dagar i veckan.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Har platinum på Nioh 1.
Ser fram emot på PC Nioh 2 :9
Jag lirar hellre Nioh än Bloodborne, alla dagar i veckan.
Tvärtom för mig. Ett nytt Bloodborne till PS5 skulle vara sjukt nice. Ett av fe få spelen jag har Platinum på.
Tvärtom för mig. Ett nytt Bloodborne till PS5 skulle vara sjukt nice. Ett av fe få spelen jag har Platinum på.
Smaken är som röven,
klöven.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]