11 minuter ur Alan Wake
Ahh, sorry, jag fastnade någon annanstans när jag läste: "Delta-Squad gegen Lambent (1:12)" - vad nu detta betyder
Helt underbart!! Men inget gore? Inte en bloddroppe när han blir nerhuggen med yxan ju.
Vet inte säkert men eftersom det är en tysk sida som släppte filmen är det ju möjligt de även har en tysk censurerad förhandsversion av spelet eller var de nu fått filmen ifrån.
Åhhh, helt otroligt att spelet nästan är klart, efter alla år! Jag har längtat efter att få längta efter ett spel. Det känns som förr i tiden. Sällan att jag känner ett sådant sug efter ett spel. Hoppas det är så bra som jag tror.
Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen
Helt underbart!! Men inget gore? Inte en bloddroppe när han blir nerhuggen med yxan ju.
Vet inte säkert men eftersom det är en tysk sida som släppte filmen är det ju möjligt de även har en tysk censurerad förhandsversion av spelet eller var de nu fått filmen ifrån.
Jojo säkert ^^
Retro.
Ser mkt lovande ut. Extremt linjärt, men antar att beror på att spelet börjar som en tutorial. Stämningen verkar enorm, ljud, fx, ljus/skuggor.. Hoppas att styrningen och kameran är klockren.
Hoppas även att det inte blir för mkt strider,gore, osv, utan mer stämning osv så man verkligen hoppar till vid varje möte. Jag vill känna panik och rädsla
Det skulle ha släppts till PC å med öppen sandbox värd. nu e det bara ett konsol spel i mängden...
Öppen sandbox-värld hade inte passat, det insåg utvecklarna, annars hade spelet haft det. Konsolerna har lätt nog med CPU för att klara det hur som helst. Personligen föredrar jag att se något spel som inte satsar på sanbox, det har blivit uttjatat, hellre bra spel med gedigen story oavsett format
Äh, lär väl vara vanlig konsoldynga as usual, inget att deppa över
Nämen Golvis, inte har du något emot konsoler?
Tur att det inte blir sådan där vanlig PC-dynga, som ändå bara piratkopieras
Tror faktiskt en 360-kontroll kommer att ge en överlägsen upplevelse, även till ev. PC-version (personlig spekulering). Sen kan man alltid hyra/låna en konsol om man vill spela men inte kan/vill köpa
Det skulle ha släppts till PC å med öppen sandbox värd. nu e det bara ett konsol spel i mängden...
Öppen sandbox-värld hade inte passat, det insåg utvecklarna, annars hade spelet haft det. Konsolerna har lätt nog med CPU för att klara det hur som helst. Personligen föredrar jag att se något spel som inte satsar på sanbox, det har blivit uttjatat, hellre bra spel med gedigen story oavsett format
Äh, lär väl vara vanlig konsoldynga as usual, inget att deppa över
Nämen Golvis, inte har du något emot konsoler?
Tur att det inte blir sådan där vanlig PC-dynga, som ändå bara piratkopieras
Tror faktiskt en 360-kontroll kommer att ge en överlägsen upplevelse, även till ev. PC-version (personlig spekulering). Sen kan man alltid hyra/låna en konsol om man vill spela men inte kan/vill köpa
hehe grumble, märks det så tydligt att jag är emot dem :D.
men så är det, latchade nintendo/playstation och amiga/commodore/pc 50/50 i mina unga år :), sen blev det dator för hela slanten, är ju en sån där fippel och pill-nisse, dator ger mig mer utmaning i det avseendet, jag är harmlös att debattera med i 99/100 fall, men alltid kul att slänga in en braspinne emellanåt ;), trevlig helg
Retro.