Lunchstream - Battlefield: Bad Company 2 fyller 10 år!
Det var kul när det kom, men med de taskigt portade kontrollerna glömde jag snabbt bort det så fort BF3 släpptes.
Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight
Ja, det både höll ihop bra rent spelmässigt och kändes föråldrat.
BC2 har Absolut bästa singelplayerupplevelsen av alla bf spel
Men i multiplayer spelar jag mest BC1
"Fortfarande det bästa"...?
Kommer ju inte ens i närheten av BF2.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
2>3>bc2>2142>>1942>alla andra.
Ja bc2 kanske inte är de bästa. Men fortfarande riktigt riktigt bra. Förstörelsen är fortfarande den mest tillfredsställande av alla spelen. Rush är helt underbart. Dock faller de på extremt dålig nätkod och dåligt med fov inställningar.
Men helt klart bästa single player campaign va ett bf spel.
Det är den som jag gillar mest. Hoppas på en BC3!
Synd att det är så få i multiplayer nuförtiden. Och de jag sett som finns har samma bana hela tiden. BF BC2: Vietnam har en del servrar igång, ibland.
Av de 8 fulla servrar på gametracker så är de bara 2 av dom som kör 24/7 kartor
Av de 8 fulla servrar på gametracker så är de bara 2 av dom som kör 24/7 kartor
Aha, jag får inte upp dessa, oftast kommer bara en eller två upp. Och det är alltid samma kartor.
Nästan aldrig mina favoritkartor. Det finns ju faktiskt flera jättesnygga och roliga kartor i BC2.
Kul när DICE gör om gamla favoriter i nyare Battlefield.
Samma med COD (och andra spel som Quake och Unreal) när gamla favoritkartor görs om i nya spel, fast lite snyggare.
Men hur vet speltillverkarna egentligen vad spelarna tycker?
autograph