Redaktionens VLOG-tråd
@Carl Johansson-Sundelius: Jag tänkte först "Kanel-Cola, måste vara en storstadsgrej." och sedan kom jag ihåg att det gick att köpa Marabous choklad med pepparkakssmak, glöggsmak eller annat äckligt som dom experimenter med, oftast inför jul.
Haha!
Vi började sälja den på jobbet för ett par veckor sen. Jag trodde den skulle floppa stenhårt, men vi har knappt hunnit fylla kylarna innan den sålt slut. Tydligen tycker många om den. Zero Peach i jämförelse tog flera veckor att sälja slut premiärleveransen av.
@Bennii: Hm, skulle nog hellre dricka Peach än Cinnamon tror jag.
Men nej.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
Jag har alltid föredragit kardemumma.
Coca Cola Cardamom låter ganska flashigt!
Vet att Medborgarskolan erbjuder pianolektioner.
Det blir bara mer och mer data...
Vet att Medborgarskolan erbjuder pianolektioner.
Får man gå dit och bara spela gamla midi-spår från gamla våldsspel?
Mycket vackert... Talang nästa?
Jump in.
Skräddaren säger nej. Detta är riktigt analt, men MIDI är faktiskt ett gränssnitt och inte en musikgenre eller ett sound: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Musical_Instrument_Digital_In...
Mycket vackert... Talang nästa?
Då måste man ju helst ha just talang.
Skräddaren säger nej. Detta är riktigt analt, men MIDI är faktiskt ett gränssnitt och inte en musikgenre eller ett sound: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Musical_Instrument_Digital_In...
Jojo, men folk brukar fatta vad man menar
Då måste man ju helst ha just talang.
Jojo, men folk brukar fatta vad man menar
Jag vet Det var mest på skoj, detta.
Jag vet Det var mest på skoj, detta.
Man ska ha roligt
Det kanske är fel musikkategori för min del, jag tycker det mest låter som en pensionär som konstant trycker fel portkod och blir frustrerad.
Jag skulle nog säga att det handlade om blommor och bin istället då dödsknarkarspel inte är så politiskt korrekt.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Man ska ha roligt
The more I practice, the luckier I get.
Det kanske är fel musikkategori för min del, jag tycker det mest låter som en pensionär som konstant trycker fel portkod och blir frustrerad.
Jag skulle nog säga att det handlade om blommor och bin istället då dödsknarkarspel inte är så politiskt korrekt.
Det finns sanning i allt du säger.
Det finns sanning i allt du säger.
Haha, tycker ändå det finns stor humor i detta. Att du (som jag tolkar det) lägger upp ett klipp helt på skoj där du lirar lite piano och sen blir totalsågad av humorlösa och trötta forumiter (inklusive mig). Grattis!
Haha, tycker ändå det finns stor humor i detta. Att du (som jag tolkar det) lägger upp ett klipp helt på skoj där du lirar lite piano och sen blir totalsågad av humorlösa och trötta forumiter (inklusive mig). Grattis!
Jag tar inte saker så seriöst
humorlösa och trötta forumiter
Vaddå ingen humor? Jag har visst humor!
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Haha, underbart. :')
The more I practice, the luckier I get.
And that, my friends, is how you create a mass murderer. Fyfan vad elakt
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
@Carl Johansson-Sundelius: du är ett monster, hämnden är ljuv! När jag kommit underfund med hur det här med pranks fungerar lovar jag vedergällning av värsta sort. Script som injicerar JRPG-referenser i allt du skriver kanske?
Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.
@Carl Johansson-Sundelius: du är ett monster, hämnden är ljuv! När jag kommit underfund med hur det här med pranks fungerar lovar jag vedergällning av värsta sort. Script som injicerar JRPG-referenser i allt du skriver kanske?
Jalla jord jag jskriver jmåste jbörja jpå j?