Nästa WoW-expansion heter Shadowlands!
Sylvanas = to op?
Man blir sugen på att spela wow igen efter den trailern i alla fall
inte lite heller
@Remus: jag har gammal information skramlandes i huvudet, skämmes och botgöring väntar mig! Also, felet åtgärdat
Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.
Ehm är inte Arthas död sedan länge?
Bolvar Foldragon. Han övertog tronen after att man dödade Arthas i ICC raiden.
Talent trees låter ju intressant iallafall. Hur djupt och mycket det finns att välja på återstår att se.
Och även ryktet om en level squish stämde
"Shadowlands will introduce the level squish that Blizzard has been talking about for so long. On the pre-patch, players will be brought to level 50, leveling to 60 when the expansion launches."
The more I practice, the luckier I get.
Tycker kvalitén på trailern inte höll Blizzard's normala samt att Sylvanas är något uttjatad vid det här laget.
Gillar inte hur dom hantera Bolvar, gjorde honom till en liten bitch ungefär.
Ne, så lätt borde inte The Lich King bli besegrad. Och att Sylvanas kan slita itu hjälmen var ganska meh.
The more I practice, the luckier I get.
Tycker kvalitén på trailern inte höll Blizzard's normala samt att Sylvanas är något uttjatad vid det här laget.
Håller med, men å andra sidan är jag rejält imponerad att dom fortfarande håller igång WoW.
Trams!
Håller samma episka kvalitet som annars. Sylvanas är långt ifrån uttjatad. Hon är nyckelfigur i WoW och jag hoppas hon kommer fortsätta vara det!
HYPE!
Trams!
Håller samma episka kvalitet som annars. Sylvanas är långt ifrån uttjatad. Hon är nyckelfigur i WoW och jag hoppas hon kommer fortsätta vara det!
HYPE!
Precis och nu förstår man alla hennes galna beslut. Epic.
Löjligt OP, hoppas man äntligen får sänka Sylvans en gång för alla
HOW DARE YOU?! Sylvanas for life! Hoppas man får massa gotte för att man gick på hennes sida i battle for azeroth
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Wow dog med Arthas.
Nah
FFXIV fick Shadowbringers.
Destiny 2 fick Shadowkeep.
WoW får Shadowlands.
Mycket shadows på sistone!
Nu väntar jag bara på den överanvända "Rise of" i någon expansion.
I drank what?
Nu väntar jag bara på den överanvända "Rise of" i någon expansion.
Return of the Rise of Sylvanas: A New Beginning of Shadows
@Skelögd: Shadowlands utspelar sig ju i steget mellan livet och döden, och däri lär nog förklaringen till att man kan stöta på dessa filurer ligga.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
HOW DARE YOU?! Sylvanas for life! Hoppas man får massa gotte för att man gick på hennes sida i battle for azeroth
Haha jag skulle helst av allt se att proudmore får slita huvudet av sylvana😄
@Skelögd: Shadowlands utspelar sig ju i steget mellan livet och döden, och däri lär nog förklaringen till att man kan stöta på dessa filurer ligga.
Så när man dör i Azeroth så....dör man inte? Det borde ju inte stå på WoWs wiki att vissa karaktärer är döda i sådana fall.
Return of the Rise of Sylvanas: A New Beginning of Shadows
Nu börjar vi närma oss en Kingdom Hearts nivå!
@Skelögd: det återstår att se hur Blizzard hanterar detta i Shadowlands, nu kan vi bara gå på det som sades på scen igår