Halo: Reach-betan har dragit igång
Ska jag vara ärlig så ser inte jag heller något direkt större skillnad mellan Halo 3 och Reach grafiskt sett. Min granne som är Halofanatiker ser inte heller han någon större skillnad.
Dock så är det ju inte grafiken som gör spelet. Känslan och onlineläget ser riktigt bra utav det lilla jag har sett. Det ska bli kul att testa hela spelet hos honom sen
grafiskt sett ingen major skillnad från halo 3 (besviken)
lite annorlunda vapen och spel stil pga abilitys som jet pack osv men kändes i slutändan fortf som 3'an.....så nej blir inget köp för min del. hade hoppats på mer än så här
*edit*
det enda jag gillade var att menyerna var en avsevärd förbättring samt exp delen
God is dead
grafiskt sett ingen major skillnad från halo 3 (besviken)
lite annorlunda vapen och spel stil pga abilitys som jet pack osv men kändes i slutändan fortf som 3'an.....så nej blir inget köp för min del. hade hoppats på mer än så här
*edit*
det enda jag gillade var att menyerna var en avsevärd förbättring samt exp delen
Inte som så att de gjorde som under Halo 3-betan och nergraderade grafiken nu då?
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Grafiken är ju snygg för en gång skull i Halos historia...
Jag satt och väntade hela dagen igår och fick nån gång på eftermiddagen höra att det skulle komma 12:00 AM PDT, vilket är runt mitt i natten till idag. Började tanka det när det släpptes o gick o la mig men ikväll då jevlar! :D:D
1% efter en halv timme, spelar hellre halo 3
Det var då imponerande segt
Testa avbryta och ladda vid ett senare tillfälle, för mig tog hela betan 30 min att ladda och min polare fick bara offra 20 min. Allt beror på vilken server som skickar, om man har tur eller ej...
Kan dock säga att det är lätt värt tiden
Sen kan det också vara en idé att köra med Reacon som kontrollschema, mer likt det vanliga
Grafiken är klart bättre än i Halo 3 iaf, även om vi vet att grafik på konsol alltid blir sämre än på en gamer-PC. Bra, balanserade vapen, trevliga banor och fina förmågor (även om sprint suger enligt mig). Det som saknas är mer banor, mer spelsätt och lite bättre splitscreen tack
Jag satt och väntade hela dagen igår och fick nån gång på eftermiddagen höra att det skulle komma 12:00 AM PDT, vilket är runt mitt i natten till idag. Började tanka det när det släpptes o gick o la mig men ikväll då jevlar! :D:D
Det kom ungefär 19:00.
Övning ger träning.
1% efter en halv timme, spelar hellre halo 3
Det var då imponerande segt
Testa avbryta och ladda vid ett senare tillfälle, för mig tog hela betan 30 min att ladda och min polare fick bara offra 20 min. Allt beror på vilken server som skickar, om man har tur eller ej...
Kan dock säga att det är lätt värt tiden
Sen kan det också vara en idé att köra med Reacon som kontrollschema, mer likt det vanliga
Grafiken är klart bättre än i Halo 3 iaf, även om vi vet att grafik på konsol alltid blir sämre än på en gamer-PC. Bra, balanserade vapen, trevliga banor och fina förmågor (även om sprint suger enligt mig). Det som saknas är mer banor, mer spelsätt och lite bättre splitscreen tack
Minst en ny bana och en ny spelstil kommer på freda.
Övning ger träning.