Actionspelen du inte får missa från E3 2019
Spelade, eller såg någon annan spela hälften av dessa på E3. Ask me Anything
Ask me Anything
Hur jävla awesome är inte Master Chief!?
Hur jävla awesome är inte Master Chief!?
Fick inte se mer än det som visades på presskonferensen och det var väl lite mesigt?
Fick inte se mer än det som visades på presskonferensen och det var väl lite mesigt?
Master Chief är motsatsen till mesig.
Master Chief är motsatsen till mesig.
Menade mer CGI-trailern de visade, inte hans övergripande persona. Även som den också kan vara lite skitnödig ibland
Master Chief är väl jättecool, lite som en Barbie-version av Doomguy 🤭.
Trip and smear!
Trip and smear!
Läste lite snabbt och tyckte du först skrev "Shit and smear!" X'D
Efter crackdown 3 floppen (och diverse andra påhitt) håller jag mig väldigt skeptisk och avvaktande till vad Microsoft visar och lovar. Noll hype för deras spel tills dom faktiskt är släppta och man kan se det slutliga resultatet.
Hoppas gears 5 blir bra. Tyvärr av det som visats ser det ut att bli det sämsta i serien. Iaf när det rör multiplayer. Hoppas singleplayer delen väger upp det.
Doom eternal däremot... Mums
MPMG - MultiPlatform MasterGamer
@Carl Johansson-Sundelius: Jag är väl mest intresserad av Control och Star Wars Jedi: Fallen Order. Hur mycket open world och RPG är sistnämnda? Något bra spel att jämföra med?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
@Carl Johansson-Sundelius: Jag är väl mest intresserad av Control och Star Wars Jedi: Fallen Order. Hur mycket open world och RPG är sistnämnda? Något bra spel att jämföra med?
Missade denna! Control verkar ju också ha lite Metroidvania-vibbar. Tror att vi kan förvänta oss samma RPG-djup i Fallen Order som typ Far Cry. Någon form av talent tree.
Missade denna! Control verkar ju också ha lite Metroidvania-vibbar. Tror att vi kan förvänta oss samma RPG-djup i Fallen Order som typ Far Cry. Någon form av talent tree.
Även angående Open World?
Tack för svaret
Även angående Open World?
Tack för svaret
Stig Asmussen har sagt att E3-demot var ganska linjärt och det kommer finnas anledning att återvända till världar, men det kommer inte vara Far Cry-öppet. Tänk nog mer de mer öppna delarna i Uncharted eller God of War.
@Carl Johansson-Sundelius: Ok, då hajjar jag. Tackar så mycket.