Facebookstöd i Battle.net
Jag tänker spontant på alla människor som har massa människor på Facebook som de egentligen inte bryr sig om. Så lägger dessa till en som en true friend på BNet, och schvupp, så måste man ta ett beslut.
Friend, or no friend. That my friend, is just another friendly question.
By deciding what is right you ultimately end up blind.
Vem fan behöver, eller vill, vara social när man spelar spel.
Var sak har sin tid.
ett helt onödigt inplement.
Välkommen till 2000-talet
Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"
Jag har inget emot det så länge det inte är massa reklam för facebook överallt. Spotify fick sig precis en släng av facebook-gegga som ploppar upp lite här och där, men det är bara störande för alla som inte har ansiktsbok. Hoppas Blizz lyckas implementera det på ett bättre sätt.
Kommer det stå på facebook när man vinner/förlorar en match, måntro?
Det kommer ju så klart att vara frivilligt att använda funktionerna, så det finns ingen nackdel med det om man inte vill använda det.
Jag gissar att det blir lite som när FB kom till xbox360, man kan lägga in det och då se andra vänner som också har en xbox360 med den funktionen aktiverad. Tanken är inte så dum, men tvivlar på att jag själv kommer använda funktionen.
Vad gäller integreringar åt andra hållet så finns det ju sånt redan, tex för WOW. Dvs att det ploppar upp på FB när folk tar en achievement osv. Kommer säkert komma något liknande, men även det är ju så klart frivilligt.
Jag tänker spontant på alla människor som har massa människor på Facebook som de egentligen inte bryr sig om. Så lägger dessa till en som en true friend på BNet, och schvupp, så måste man ta ett beslut.
Friend, or no friend. That my friend, is just another friendly question.
Exakt, jag hatar fb och det konstanta behov många får av att signa upp massiva mängder med ytliga "kontakter" som vänner. Det blir bara en sörja till slut där man försöker begränsa och sätta lager i vad vissa får se och läsa och inte.
Det är lite läskigt att man idag nästan förutsätts ha facebook. Nej tack serru!
Cptn BaseballBatBoy!
och ännu lättare för chefen att se varför du är "sjuk" :PpPPP
och varför har du chefen som vän på facebook?
Chefen blir ledsen om man inte är hans kompis
Påminner mig om ett south park avsnitt för inte så länge sen.. Jävlar vad facebook e viktigt för vissa