Ditt skepp är din hub i Star Wars Jedi: Fallen Order
Storyn är kanonisk, med Rogue One-ansikten.
#e3, #ea-play, #respawn-entertainment, #star-wars-jedi-fallen-order
EAs spelutbud 😅
?
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Enda spel jag var hypad från EA, var star wars jedi order men gameplay förstörde alla mina förväntningar och har 0% tillit till denna spel.. Den dagen george lucas sålde sin rätt till Disney den dagen, begravde han hela star wars serien.. Tyvärr men någon kommer det bästa till sitt slut.. EA närmar ditt och desamma med star wars ... Men jag kommer nog testa den för jag är helt säker att den dyker upp på Origin access.. Hårda ord hårda slutsats men, känner att jag lämnar det gamla som den är och vill inte ha förväntning från de nya av den gamla... Jag njuter Star wars gamla filmer. Men ser nya med vilken action film som helst med andra ord inte star wars utan en vanlig film.
Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.
Den vadå? Den versionen, den tidiga alphan, den...? Om du menar DET färdiga spelet, heter det som sagt det. Har aldrig förstått hur det kan vara så vanligt att säga den om spel. Spel i bestämd form är SPELET. Det kan aldrig bli den spelet. DET SPELET. Tack för att ni lyssnade. Det var allt för denna gång.
Han har dyslexi.
Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen
Han har dyslexi.
Då ber jag innerligt om ursäkt. Kritiken var inte riktad mot honom personligen, snarare mot alla som säger ”den” om ett spel. Det är ett extremt vanligt fel. Jag tar bort mitt inlägg.
Då ber jag innerligt om ursäkt. Kritiken var inte riktad mot honom personligen, snarare mot alla som säger ”den” om ett spel. Det är ett extremt vanligt fel. Jag tar bort mitt inlägg.
Även jag reagerade innan jag hann läsa signaturen.
Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen
Som SWTOR då fast utan laddningsskärmar. Spännande!
Samt att det verkar endast finnas en väg att gå.
Inte så stort fan av ”hinder” som i trailern. Som endast är där för att tvinga spelaren använda förmågor (ex röret han forcade).