EPICS REA NU LIVE!
Epic har startat sin rea, och vilken rea det är, plocka upp tex afterparty som ej än är släppt för 6 euro i stället för 16, eller shakedown hawaii som släpptes nyss för halva priset!!!
Se här Steam så här skall en rea se ut!
Sugen på Hawaii, fast helst till Switch.
Sista säsongen av The Walking Dead för 50 spänn är ju ganska prisvärt
https://www.epicgames.com/store/en-US/product/walking-dead-fi...
Nice rea!
Med risk för att detta är fel tråd och att det kan spåra ur, men vet någon om det är EPIC som står för rean eller är det utvecklarna som står för noterna alternativt delat?
Med tanke på hur EPIC gått fram och hur de marknadsfört sig så borde det väl vara EPIC som står för fiolerna, eller?
Nice rea!
Med risk för att detta är fel tråd och att det kan spåra ur, men vet någon om det är EPIC som står för rean eller är det utvecklarna som står för noterna alternativt delat?
Med tanke på hur EPIC gått fram och hur de marknadsfört sig så borde det väl vara EPIC som står för fiolerna, eller?
Jag gissar på att Epic kastar in pengar för att försöka ta marknadsandelar. Det kostar att expandera.
Nice rea!
Jag gissar på att Epic kastar in pengar för att försöka ta marknadsandelar. Det kostar att expandera.
^ What he said.
Riktigt mustig rea det här! 75% rabatt på att förhandsboka Nightschool Studios kommande? Ja, tack! Oxenfree var ett mästerverk (50% rabatt)!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Subnautica Below Zero-rean är ju helt sjuk. Spelet är fortfarande i Early Access, och priset är redan under 50%. Det är fan nästan stöld.
Undras om den funkar när man har original-subnautica på Steam, eller är det standalone ?
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Nice rea!
Både och, verkar det som. Epic ger automatisk 10€ rabatt på alla spel över 14.99€ (från egen ficka, inget läggs över på utvecklarna), sen har vissa spel "egna" rabatter också.
Undras om den funkar när man har original-subnautica på Steam, eller är det standalone ?
Helt fristående, som jag förstår det.
en bra början dock låg sortiment just nu.. behöves mer.. Ända som är intressant
Operencia the stolen sun
Oxygen Not Included
OBSERVATION kanske dock är det samma skapare som har gjort story untold
kanske verkligen kanske The Sinking City
annars finns det inget som locka... Men som sagt en bra början
Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.
sugen på john wick spelet för 5 eur =p
https://www.epicgames.com/store/en-US/product/world-war-z/hom...
world war z för en 2hunka
Nu behöver dem bara några fler
EPIC
MEGA
GAMES
också, sen kanske Epic har en chans att springa ikapp Valve.
Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.
Dålig rea och dåligt utbud.
Epic bad, steam good.
Epic bad, steam good.
Är det för svårt för dig att läsa och ta dig till varför folk kritiserar Epic och Tencent så räcker den inställningen, ja.
Operencia the stolen sun vanligtvis 24.99. nu 6.24!
Operencia The Stolen Sun släpptes 29 mars. En månad och två veckor senare kan man få det till en fjärdedel av priset? Det var snabba puckar.
Steam släppede nu massor av rea idag... Kan säga det blev mer köp av där än epics mega sale of "mega games" "host"
hur röstar man ner folk
@pippen1001: man börjar med sig själv
Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.
Sugen på Hawaii, fast helst till Switch.
Samma här, väntar på steam release! Hade jag haft switch hade det nog varit utmärkt spel för en sån