Massor av nytt från Cataclysm
Gilneas-området ser ju awesome ut!
Och nu har man äntligen byggt en bro väster om Theramore. Fast den behöver man ju inte längre eftersom man kan ha flygande mounts i Azeroth.
aldrig behövt den efter 2.4 pågrund av nya flightpathen till goblinstaden ^^
Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.
Rädda er medan ni fortfarande kan människor!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Känslan jag fick av bilderna var bara... "suck". Även om det förstås är alpha-bilder.
Det känns som att de har bytt ut hela designteamet, och tagit in b-laget. Få coola idéer, mest fåniga saker. Några coola grejor men... inget jag känner för att utforska direkt.
Jag undrar vad deras toppkillar och tjejer jobbar på nu, för det verkar inte vara WoW.
1. Göra Alliance och Horde mer identiska /check
2. Fortsätta sprida ut alla roller till samtliga klasser /check
3. Fortsätta förenkla bosstaktiker till amöba-intelligensnivå. /check
4. Mindre levelcap för att säkra 10 expansioner till innan man behöver göra en ny grafikmotor /check
5.Mer items med texturer ritade i paint. /check
6.Kopiera alla tradegoods öka stats med 10-10000% och hitta på nya fjantiga namn till dem och öka item level med 20 /check.
Nästa exp efter denna kommer bjuda på en instans auto-qeue som dessutom spelar färdigt instansen åt dig.
Kommer även migrera samtliga klasser ner till en. Alliance och Horde kommer istället få HealerTankKiller klassen som kan göra allt. Lite som Death Knights fast ännu värre.
Skolbussar kommer implementeras så du kan mounta upp och köra runt hela din raid och lola åt alla som inte har köpt 50k guld på IGE och däremed inte har råd med den.
Hatar skiten, ändå är det rätt så roligt >_<
1. Göra Alliance och Horde mer identiska /check
2. Fortsätta sprida ut alla roller till samtliga klasser /check
3. Fortsätta förenkla bosstaktiker till amöba-intelligensnivå. /check
4. Mindre levelcap för att säkra 10 expansioner till innan man behöver göra en ny grafikmotor /check
5.Mer items med texturer ritade i paint. /check
6.Kopiera alla tradegoods öka stats med 10-10000% och hitta på nya fjantiga namn till dem och öka item level med 20 /check.
Nästa exp efter denna kommer bjuda på en instans auto-qeue som dessutom spelar färdigt instansen åt dig.
Kommer även migrera samtliga klasser ner till en. Alliance och Horde kommer istället få HealerTankKiller klassen som kan göra allt. Lite som Death Knights fast ännu värre.
Skolbussar kommer implementeras så du kan mounta upp och köra runt hela din raid och lola åt alla som inte har köpt 50k guld på IGE och däremed inte har råd med den.
Hatar skiten, ändå är det rätt så roligt >_<
Sånt här gnäll är så kul!:up:
hade ju sin telefonkonferans kvartalssamtal igår också, inget speciellt nytt, vanliga closed beta ska börja snart och som säger bara att det är "över 11,5miljoner spelare" men ingen milstone för att releasa någon ny information
Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.
längtar som fan.... NOT!!! fan viket skitspel asså finns inge värre... Mitt c++, CMD, snake, är mkt bättre än WoW.
Ändå så är du här i den här nyheten...
Jag må ju skryta litte om mitt spel
while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}