Battlegrounds får sin första stora månadspatch
Blir det här spelet som vänder den tråkiga trenden för Early Access?
#Battlegrounds, #battleroyale, #koth
@Carl Johansson-Sundelius: spaghetti +ketchup håret is no more
#bringthecoolnessback
Same here! Hade en hård gubbe, som en liten version av the rock. Så fick han rött långt hår ifrån någonstans.
Lovar att det är därför jag dör oftare nu, inte för jag ej spelar lika mycket utan för att mitt röda hår lyser upp i skogen ; )
@TheMadPanda: Hehehe
Mycket bra patch! Ja jag hoppas det vänder de negativa för Early access. Dayz kommer nog läggas ner. H1 blev uppskjuten releas förra året till i sommar och nu detta som patchas ofta. Håller tummarna. Gillar playerunknowns moddar så tror på spelet
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Same here! Hade en hård gubbe, som en liten version av the rock. Så fick han rött långt hår ifrån någonstans.
Lovar att det är därför jag dör oftare nu, inte för jag ej spelar lika mycket utan för att mitt röda hår lyser upp i skogen ; )
@fatcamp: Springer du i skogen utan hjälm!?
@mobmoben: Vi skriver om spel vi gillar och vi tror att våra läsare gillar, och Battlegrounds är väldigt aktuellt just nu. Om du tycker att vi borde skriva om något annat, använd gärna taggen #nyhetstips.
@superapan: Hahaha!
Man kan ju nästan tro att ni får betalt med tanke på hur mycket ni prislovar och skriver om detta spel. Känns ju inte som att det behövs en hel artikel för ett EA spel släpper en liten patch...vilket är långt ifrån ovanligt.
Det är nog snarare för att det är ett väldigt kul spel som de fastnat för (jag har själv inte fastnat så här hårt för ett spel på länge!)
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz
@russinkungen: Imorgon klockan 10 kommer den.
Lite skoj med "Röda håret", grabben körde flint och gick i spinn då han "vaknade upp med det" så jag fick läsa på lite i deras forum och deras twitter där det verkar komma ganska raskt om något dyker upp. Jag häpnade över antalet poster rörande detta
Stort "YES" när han fick en kepa att sätta över den något "gulliga"? frissan.
Det jag verkligen skulle vilja veta var "background story'n" till detta röda hår från flint, var det nu ett rent misstag eller ett utslag av humor?
Och fet patch förstås, ska bli skoj och prova imorgon.
-cb99
Deras twitter,
https://twitter.com/pubattlegrounds
Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.
@russinkungen: Imorgon klockan 10 kommer den.
Härligt! Hoppas de även löser laggen när man plockar upp saker eller öppnar dörrar. Vet DayZ hade samma problem. Man trycker F men inget händer. Samma när man ska gå in i bilar så man trycker ilsket två gånger eller fler och råkar gå ur den igen. Sen tar man en KAR98 mellan ögonen från ingenstans.
Min gubbe fick halva håret rött och långt, andra halvan snaggad. Såg sådär ut...
Håller med ovanstående att detta är ett väldigt kul spel. Dels för att ingen spelomgång är den andre lik och dels för att det är jäkligt adrenalinpumpande.
Fattas bara fler världar, tonvis med fler olika vapen och optimering.
Lyckan att kunna testa tidigt idag och för mig spelar det mycket bättre!
Känns redan på ön.
Iofs, säkert beroende på HW men jag är lte "smålycklig" i alla fall
-cb99
Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.
Känns som bättre flyt, och har fått tillbaka mitt snagg!