Destiny 2 släpps till PC – se första trailern!
Har inte spelat Destiny förutom betan som fanns men vad jag har förstått så hade den här trailen mer story än vad hela Destiny hade.
Jag gillade betan men när jag fick höra att singeplayern var usel så tappade jag intresset. Har tvåan en bra singelplayer kan jag kanske bli intresserad.
Nathan Fillion ftw! Så underbart att han får vara ungefär samma smug karaktär som han spelat i tv-serier Känner redan att han kommer vara den överlägset roligaste och bästa karaktären i spelet. Gött att det är bekräftat med PC nu också
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Underbart. Love it. All gear och loot är förstört i Tower dock.
Verkar som ett sätt att story-förklara varför man inte får behålla allt från sina chars i 1:an
Nathan Fillion ftw! Så underbart att han får vara ungefär samma smug karaktär som han spelat i tv-serier Känner redan att han kommer vara den överlägset roligaste och bästa karaktären i spelet. Gött att det är bekräftat med PC nu också
Han var ju absolut roligaste och bästa karaktären i 1:an också, uppdragen i dom senare expansionerna där man han snackade över radion och småtjivades med andra karaktärer var absolut dom bästa stunderna!
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Spelade en hel del Destiny och tycker kontrollen och tyngden är tajt. Men det var begränsat i singleplayer och gick inte köra som ett renodlat PvP-spel.
Jag hoppas de lyckas lösa de brister som ettan har och bidrar med en hel hop nyheter!
PC-släpp är trevligt, men tycker det är synd att det är så mycket exklusivitet sinsemellan de olika plattformarna(tidsexklusivt eller låst vid en eller annan plattform). Det vore underbart om de erbjöd spel emellan plattformarna(men det ger troligen för mycket fördelar till PC:n).
Nathan Fillion är underbar, när kommer det något nytt Firefly-relaterat?
Är det värt att skaffa ettan med expansioner och spela igenom pve för lore? Gillade inte vanilla men undrar om expandionerna är bättre.
Kort och gott, nej.
Underbart! Den stora besvikelsen nu var bara att jag inte kunde förbeställa för betan till PC! Men kommer bli ett givet köp. Digital Deluxe eller Limited Edition.
Härligt. Då får man äntligen testa på hur Destiny universumet är. Varit nyfiken på Destiny men fixar inte att lira FPS-spel med kontroll. Nu blir det äntligen det med mus & tangentbord. Blir lätt ett köp till Steam.!...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Hur mycket jag än vill, kommer jag inte förboka. Nu gäller det att Bungie levererar ett spel med flaggan i topp.
@Walter S.A. Iego: Aldrig förboka, någonsin. Det är regeln. Oavsett vad det är för spel, vilken utvecklare som står bakom och vilken meningslös pre order-bonus du får.
@Bennii: Försöker leva efter den paradigmen också.