Bryt dig in hos din hemska (?) granne i Hello Neighbor
Tolerant granne som inte ringer polisen.. Utspelas det månne i sverige där det numera verkar vara upp till medborgarna själva att skipa rättvisa?
Ser hur som helst hyffsat ut, får mig att tänka på "Sir, you are being hunted", samma utvecklare kanske..
Utspelas det månne i sverige där det numera verkar vara upp till medborgarna själva att skipa rättvisa?
herregud måste du?
Det är mycket viktig att vara edgy i kommentarer på nätet!
Värst vad ni var lättriggade idag då.
Tyckte bara det det var en komisk detalj, men kom sedan på att det istället kan vara ganska realistiskt, beroende på var eller kanske när det ska utspelas Nu tror jag visserligen inte spelet går in för att vara realistiskt..
Det borde finnas fler spel där fienden är en enda person, och som då istället kan ha en mycket mer avancerad A.I (A.I i spel är ganska resurskrävande), och på så vis bli mer "otäck" pg.a sin klurighet.. Det är min största besvikelse med datorspelens utveckling faktiskt, A.I'n är fortfarande på Pac-man nivå nästan.
Värst vad ni var lättriggade idag då.
Tyckte bara det det var en komisk detalj, men kom sedan på att det istället kan vara ganska realistiskt, beroende på var eller kanske när det ska utspelas Nu tror jag visserligen inte spelet går in för att vara realistiskt.
Tyckte inte Pjotor lät triggad alls.
jhhmmmm man känne nästan igen de här som dagens svea riket sverige nästan..., , . .,,. . ., ,
Helvete vad jag hatar svenska gamers. Varför är det så otroligt viktigt att dra helt irrelevanta kopplingar till sitt politiska missnöje på varenda artikel?
DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED
jhhmmmm man känne nästan igen de här som dagens svea riket sverige nästan..., , . .,,. . ., ,
Helvete vad jag hatar svenska gamers. Varför är det så otroligt viktigt att dra helt irrelevanta kopplingar till sitt politiska missnöje på varenda artikel?
Ni som blev så frukstansvärt triggade och är tvugna att pipa om en kort liten mening som bestod av lite dålig humor kan väl pipa om det till mig via PM så slipper tråden bli full av saker som är ganska irrelevanta för spelet?
F.ö så har FZ själva gjort politiska kopplingar (och i vissa fall saker som liknar ställningstaganden, bl.a drog de upp Brexit). FZ är inte rätt ställe för er, helt enkelt.