Gåshudsvarning på den nya Mirror´s Edge-trailern
"I Am Faith" proklamerar Dice och får fjunen att resa sig på armarna.
#dice, #mirrors-edge, #mirrors-edge-catalyst
Jag känner mig skeptiskt till detta. Första spelet var speciellt tack vare sitt val att undvika det sedvanliga skjutandet och röjandet. Nu verkar man istället ha valt att göra ett generiskt actionspel med en emo-flicka i huvudrollen.
För mig är det ett för stort sidosteg från originalet för att jag ska känna mig säker på att det blir lika bra. Hoppas jag har fel...
Jag känner mig skeptiskt till detta. Första spelet var speciellt tack vare sitt val att undvika det sedvanliga skjutandet och röjandet. Nu verkar man istället ha valt att göra ett generiskt actionspel med en emo-flicka i huvudrollen.
För mig är det ett för stort sidosteg från originalet för att jag ska känna mig säker på att det blir lika bra. Hoppas jag har fel...
lol var fan har du fått det ifrån.
Storyn var riktig svag i mirrors edge, något dom nu verkar göra bättre.
Mirrors edge kommer vara riktigt jävla bra när det kommer.
Ganska galet ändå, I höstas va det ända spelet som släpptes som jag gillade Fallout 4
Sen slutet av jan till maj så är det så galet många spel som kommit/kommer ut
Resident evil 0
Homeworld
Darkest dungeon
The witness
Xcom 2
Firewatch
The solus project
Dark souls 3
Doom
Och nu detta
Nån kan säkert påminna mig om nått spel jag glömt som släpptes i höstas som va bra
Längtar. :3
Stort fan av första spelet. Älskar grafikstilen och världen och karaktärerna men tycker första va just lite svag på karaktärer och berättandet. Kändes som spelet var för kort för att man skulle kunna bygga någon slags känsla över karaktärerna. Ser ut som det blir rättning på det nu. Ännu mer nöjd att de tagit bort funktionen för att kunna använda vapen i spelet då det går i raka motsatsen till vad spelet handlar om och Faith som karaktär. Tänkte bara att skjuta poliser etc i första spelet förstörde poängen med det hela. Inte som om alla bara kommer "jaså du räddade din syster och bevisade att hon inte var mördaren, men du har ju dödat en massa så då går du ej fri" typ något sådant.
Håller tummarna för att DICE levererar ett grymt spel denna gång och att EA verkligen inte gått in och gjort en massa dumt. Utvecklingstiden har väl ändå varit ganska lång för detta spel, så hoppas. .)
Kul att ni inte tyckte vi clickbaitade med gåshudvarningen
Kul att ni inte tyckte vi clickbaitade med gåshudvarningen
Nejdå , diverse kvällstidningar hade istället skrivit något i stil med:
"Gåshudsattacken!"
"Här är klippet som får hela världen att gåshuda!" (Det är ett verb nu. Bestämt!).
"Militanta tyska veganer rasar över gåshudschocken!".