Rykte: EA visar upp Battlefield Premium under E3
Ja EA behöver ju pengar så att...
EA= Evil Assholes stämmer bra på denna nyheten. Snart blir det väll betala 50 kr och du får tillgång till ett vapen med mer damage än dem andra. Köp mer hp och bli oövervinnlig. Nej tack till dagens fpsmprpg. Fpsmprpg= First person shooter multi player role playing game
Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.
Jaho, och där satt sista spiken i kistan för Battlefield serien för mig, vi hade roligt så länge de varade!
Skitsamma spelet är redan "dött" så om dem vill mjölka ut några få kronor till så vem bryr sig ^^
Kallar du 6 miljoner aktiva spelare för "dött"?
ja
Så med dina krav är närapå alla multiplayerspel i världen döda, de flesta samma dag som de släppts.
Metal is best served heavy.
Skitsamma spelet är redan "dött" så om dem vill mjölka ut några få kronor till så vem bryr sig ^^
ja
Så med dina krav är närapå alla multiplayerspel i världen döda, de flesta samma dag som de släppts.
Ja
ja
Ja
The trolls, you are feeding them!
Welcome to the Manglerdome
Det vidriga utsugandet från EA fortsätter
"unika ingame-prylar, såsom knivar, dogtags och möjligheter att skräddarsy utseendet", jag förstår inte vad som är problemet? Vill folk betala för det inom citationstecknen, låt dem göra det för som jag fattar det gör det ju varken till eller från rent spelmässigt.
Vill man verkligen hårdraga det så måste ju allt bortsett från originalspel med tillhörande patchar vara mjölkande...
ja
Ja
The trolls, you are feeding them!
ne
Hm, mobbade inte DICE / EA Activision just för att dom skulle ta betalt för saker i CoD?
Det har dem gjort http://www.youtube.com/watch?v=gqGX6WY6Dno