Låt dina vänner prova Diablo III med Starter Edition
Alla som köper spelet får gästpass att ge till sina vänner, vilket innebär att alla kan spela igenom i princip samma material som betan erbjöd.
#blizzard, #diablo-iii, #starcraft-ii-wings-of-liberty
Jag skulle sova ut idag så jag är utvilad och kan spela hela natten imorgon men jag är så jävla rastlös och "nervös" så jag gick upp för 20 min sen..... Iofs sov jag 8-9 timmar men vad fan... Får sova lite under dagen om jag kan... Vilket jag knappast kan..
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Jag har köpt digitalt och blizzards downloader går extremt segt, någon som har något tips på vad man kan göra? jag har öppnat portarna, stängt av min brandvägg, virussökt, stängt av virusprogrammet, har få program i bakgrunden igång.
Jag stängde av P2P i downloadern, och då gick det bättre sen. Problemet ligger väl mest i att upphastigheten går upp i max, och sedan kommer ingen annan trafik förbi (alltså kan den inte requesta nya paket att hämta särskilt snabbt).
Kommer inte ihåg exakt vart du ändrar det, men det borde finnas properties eller options eller något där du kan stänga av peer to peer transfer. Den laddar då istället ner via HTTP, som visserligen inte är turbosnabbt, men jag kom upp i över 5MB/s och det är ju inte helt dåligt
I värsta fall kan du ju leta upp en vanlig torrent eller download någon annan stans istället.
** Edit **
Här är annars länkarna som downloadern använder för dom olika filerna (tar bara med dom stora, då dom små (under 20MB var) borde downloadern kunna avsluta själv, annars är det bara att kolla i mappen vilka filer som inte är färdiga (slutar med .part, men ta inte med det i länken sen) och ändra länken manuellt). Lägg dom bara i samma mapp som downloadern skapade (men stäng av den innan du ersätter filerna). När dom laddats klart kan du starta downloadern igen och den kommer avsluta resten åt dig
Smartast är väl att ta en från varje mirror , för att nå högsta hastighet. Alla dessa länkar är tagna från downloaderns egna logg, och är ni osäkra på äktheten på dem, välj då mirror 3 som är direkt från blizzard.com.
Detta är länkarna för enGB, så se till att ändra länken om du har enUS!
Installer Tome 1.MPQE - 64 MB
Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3
Jag har köpt digitalt och blizzards downloader går extremt segt, någon som har något tips på vad man kan göra? jag har öppnat portarna, stängt av min brandvägg, virussökt, stängt av virusprogrammet, har få program i bakgrunden igång.
Stäng av P2P i downloadern.
Någon som har ett gästpass till övers?
Skulle i så fall kunna grinda loss lite grundgear tills jag fått mitt spel med posten, kan då ge dig mitt gästpass i retur om så önskas.
Även om man bara kan köra till Skeleton King så får man ju lira åtminstone
Dra gärna ett PM i så fall ... och lycka till i Sanctuary!
Jag stängde av P2P i downloadern, och då gick det bättre sen. Problemet ligger väl mest i att upphastigheten går upp i max, och sedan kommer ingen annan trafik förbi (alltså kan den inte requesta nya paket att hämta särskilt snabbt).
Kommer inte ihåg exakt vart du ändrar det, men det borde finnas properties eller options eller något där du kan stänga av peer to peer transfer. Den laddar då istället ner via HTTP, som visserligen inte är turbosnabbt, men jag kom upp i över 5MB/s och det är ju inte helt dåligt
I värsta fall kan du ju leta upp en vanlig torrent eller download någon annan stans istället.
** Edit **
Här är annars länkarna som downloadern använder för dom olika filerna (tar bara med dom stora, då dom små (under 20MB var) borde downloadern kunna avsluta själv, annars är det bara att kolla i mappen vilka filer som inte är färdiga (slutar med .part, men ta inte med det i länken sen) och ändra länken manuellt). Lägg dom bara i samma mapp som downloadern skapade (men stäng av den innan du ersätter filerna). När dom laddats klart kan du starta downloadern igen och den kommer avsluta resten åt dig
Smartast är väl att ta en från varje mirror , för att nå högsta hastighet. Alla dessa länkar är tagna från downloaderns egna logg, och är ni osäkra på äktheten på dem, välj då mirror 3 som är direkt från blizzard.com.
Detta är länkarna för enGB, så se till att ändra länken om du har enUS!
Installer Tome 1.MPQE - 64 MB
Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3
Jädrar vad schysst av dig att slänga fram alla länkarna, min Måndagsnatt är räddad, big love!
Life is short , play more
Tänk dock på detta.
http://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-starter-ed...
ote: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until 30 days after the game launches.
Tänk dock på detta.
http://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-starter-ed...
ote: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until 30 days after the game launches.
Wow, ja det är viktg info, samt att 30 dagar är en stund så att säga...
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Fan ta er CDON om ni inte levererar i tid!
Tyvärr verkar det som att CDON anser att "i tid" är imorgon.
Precis som webhallen... Helt tappat, får leta mig om efter en ny spelbutik. -.-
Förbokat sedan 2010 gz får inte spelet i tid.
Tycker det är dåligt att dem inte annonserat ut att de inte behagar skicka spelet i tid så kunde man sett sig om efter en annan återförsäljare.