Kolla in The Witcher 2
CD Projekt har inte samma budget som de "större" producenterna, men levererar ofta mycket bättre material... Det här blir ett toppenspel!
Wow EPISKT
tyckte 1an her helt sjukt bra så kommer garanterat köpa 2an med.
CD Projekt har inte samma budget som de "större" producenterna, men levererar ofta mycket bättre material... Det här blir ett toppenspel!
Antagligen för att dom "större" producenterna lägger mer tid och pengar på grafiken eller något annat trivialt än att lägga resurserna på någonting mer väl investerat, som t ex en bra story.
Men vi européer får vad vi vill, dvs hjärndöda spel.
Jag ser mycket fram emot detta! Ser riktigt lovande ut.
kommer bli episkt!
älskade ettan! :), då körde jag Enhanced edition.. och det var fett awesome :), boobies XDDD
Men kan dom inte fixa tillbaka Geralts gamla hår?
han ser ful ut nu-1 xD
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
ettan var jävligt kul, men lite väl långt för min smak ( orkade aldrig spela klart), men ska ta mig i kragen och spela igenom spelet innan tvåan kommer.
Ett av de få spel som jag verkligen ser fram emot. Om bara fler av böckerna än de två som släppts hittills kunde bli översatta också så skulle jag bli en mycket lycklig man.
första boken var helt okej tycker jag, den med små korta historier. Andra är lite väl utdragen, i know, i know det ska bli en triologi men lite mer action hade inte skadat. Sen vill jag inte läsa om en liten flicka med alvblod, jag vill läsa om Geralt
första boken var helt okej tycker jag, den med små korta historier. Andra är lite väl utdragen, i know, i know det ska bli en triologi men lite mer action hade inte skadat. Sen vill jag inte läsa om en liten flicka med alvblod, jag vill läsa om Geralt
Haha det påminner mig om att jag läste ut andra boken på Hultsfred förra året. Kommer inte ihåg ett smack av den förutom att den var bra... var kanske en aning berusad 24/7 så en fantasy bok var väl kanske inte det bästa sällskapet
Antagligen för att dom "större" producenterna lägger mer tid och pengar på grafiken eller något annat trivialt än att lägga resurserna på någonting mer väl investerat, som t ex en bra story.
Men vi européer får vad vi vill, dvs hjärndöda spel.
Jag ser mycket fram emot detta! Ser riktigt lovande ut.
Det och en jävla massa marknadsföring