Reklamrulle - StarCraft II
Grrr... GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE ME! Seriöst, jag är så hypad på single player delen att jag nog kommer sitta och skaka av upphetsning när jag startar upp det. xD Ok... kanske inte riktigt. Men jag ser verkligen fram emot det. Go Kerrigan, I shall follow you until the end!
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Jo men det är ändå reklam som ska visas på TV för alla. Inte dom som läser spelsiter eller liknande. Det är grymt snygg CGI som dom visar under videon men det är ju inte alls vad spelet är eller hur?
Jag själv ser ofta på matcher på Youtube av SC2 när jag får lite tid över.
Videon funkar utmärkt som reklam. :-/ Förstår inte vad du menar, de gjorde liksom inte denna trailern för att tillfredsställa dina begär att se mer. De gjorde den i marknadsföringssyfte.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
dom enda människorna som köper spel enbart baserat på tvreklam och affischer ute på stan är dom som ligger högst på casual-mätaren. Starcraft 2 är inget för casualspelare, dom som köper dehär spelet vet mycket väl vad det är för spel och varför dom köper det. Den här trailern är sjukt snygg.
. Starcraft 2 är inget för casualspelare
erm, singleplayer är väl casual tilltalande om nåt?
casuall = enkelt som vem som helst kan bara snabbt starta upp och köra, tror inte att något RTS med mer djup en ett tower defenselir kan kallas casual, även om det är singleplayer så kräver det lite skill och engagemang av spelaren att kontrollera flera units och bygga bas och hela den grejjen, casuall är en ganska nyskapad term pga att gruppen som räknas in som gamers börjar bli större och mer varierad dvs ens föräldrar och småbarn och bara folk som inte har koll på data och spel annars som nu kan finna underhållning i dehär mediet. Jag kan ha fel men nej jag tycker inte att målgruppen som casuallspel riktas till är samma målgrupp som Stacraft 2's singelplayer campaign riktas till. Visst spel borde satsa på att tillfredställa alla men jag tror inte att det är så riktigt än och i SC2's fall så är jag glad över att det inte är så.
sc2 lär ha en tutorial precis som orginalet hade och precis som alla andra spel i samma genre med lättare banor i början
Det är med stor sannoliket Kerrigan i filmen. De har tidigare sagt att det ska vara en del flashbacks. De har tom. sagt att hela striden när Kerrigan lämnas kvar har gjorts om. Nova är blond btw.
Personligen tycker jag det var en bra video. Om jag inte missat något så är där också en del nya klipp.