Force Unleashed 2 på cinematisk rulle
Väldigt snyggt gjort, men jag förstår inte riktigt storyn. Vader är väldigt nöjd med killen, men han har "ingen användning" för honom längre. Är det motiv att döda en (förmodligen) duktig sith-snubbe? Räcker inte maten på dödsstjärnan eller?
Sen är Vader dum nog att låta ett gäng stormtroopers stå för avrättningen. Det är ju dukat för misslyckande.
Plus en massa annat som kändes överdrivet... men men, det blir säkert ett bra spel
Bättre än hela Avatar-filmen...
Väldigt kort gameplay-film dök upp på IGN/VE3D
http://ve3d.ign.com/articles/news/55320/Star-Wars-The-Force-U...
Hoppas det kommer till Pc som det första spelet gjorde!
Om du ser slutet av trailern så står det "Games for Windows". Det var Lucasarts sista bekräftelse att TFU2 kommer till PC, och den kommer "Samtidigt!" som till de andra konsolerna.
Trailern var grymt bra som d2004 sade, och håller helt med, det här vill jag se på film!
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Hoppas det kommer till Pc som det första spelet gjorde!
Om du ser slutet av trailern så står det "Games for Windows". Det var Lucasarts sista bekräftelse att TFU2 kommer till PC, och den kommer "Samtidigt!" som till de andra konsolerna.
Så färgen på rubrik är alltså felaktig, skärpning fz:evil:
annarsså var filmen hyfsat välgjord fast med lite märklig handling som några varit inne på.
jag inte hittat på något vettigt att skriva här än