Toxikk är mer Unreal Tournament än Unreal Tournament
Dodga överallt i denna lovande arenapangare som släpps snart.
Det var väll UT2003 dodge och walljump infördes, 2004 införde större kartor och fordon?
Jag gillade endå originalet bäst
Det var väll UT2003 dodge och walljump infördes, 2004 införde större kartor och fordon?
Jag gillade endå originalet bäst
Har för mig att 2004 adderade ännu mer rörlighet?
Sticker ut hakan här som gammal UT2k3/4 spelare på elitnivå och säger att rörligheten var ingen skillnad mellan UT2k3 och UT2k4. Utan som sagt den absolut största skillnaden var fordon och med dom större kartor. I instagib så kunde du också boosta dina polare med att skjuta på dom när dom var i luften.
Nya UT har ju walljumps och dodgejumps. Vad är detta missat?
Det har väl bara dodge? Eller har de lagt till dodgejumps?
Sticker ut hakan här som gammal UT2k3/4 spelare på elitnivå och säger att rörligheten var ingen skillnad mellan UT2k3 och UT2k4. Utan som sagt den absolut största skillnaden var fordon och med dom större kartor. I instagib så kunde du också boosta dina polare med att skjuta på dom när dom var i luften.
Haha, okej då.
Nya UT har ju walljumps och dodgejumps. Vad är detta missat?
Dodgejump är inte samma sak som dodge och mig veterligen så har inte nya UT dodgejump. Det var en av de saker som många UT99-älskare hade svårast för med UT2003 och UT2004.
Det var väll UT2003 dodge och walljump infördes, 2004 införde större kartor och fordon?
Jag gillade endå originalet bäst
Har för mig att 2004 adderade ännu mer rörlighet?
Om jag inte minns fel så var jag lite sur på Epic för att de tog bort boostdodge som fanns i UT2003 men inte UT2004 men att det i övrigt var same same fast med lite tweaks. Tweaks som vissa såg som positiva och andra som negativa förstås
Nya UT har ju walljumps och dodgejumps. Vad är detta missat?
Det har väl bara dodge? Eller har de lagt till dodgejumps?
Sticker ut hakan här som gammal UT2k3/4 spelare på elitnivå och säger att rörligheten var ingen skillnad mellan UT2k3 och UT2k4. Utan som sagt den absolut största skillnaden var fordon och med dom större kartor. I instagib så kunde du också boosta dina polare med att skjuta på dom när dom var i luften.
Haha, okej då.
Nya unreal har haft dodgejump, dodge och walljumps sedan riktigt riktigt tidigt stadie, jag vet för jag har spelat det nå så otroligt mycket och är typ det enda jag gör när jag lirar mot andra i det.
Nya UT har ju walljumps och dodgejumps. Vad är detta missat?
Dodgejump är inte samma sak som dodge och mig veterligen så har inte nya UT dodgejump. Det var en av de saker som många UT99-älskare hade svårast för med UT2003 och UT2004.
Det var väll UT2003 dodge och walljump infördes, 2004 införde större kartor och fordon?
Jag gillade endå originalet bäst
Har för mig att 2004 adderade ännu mer rörlighet?
Om jag inte minns fel så var jag lite sur på Epic för att de tog bort boostdodge som fanns i UT2003 men inte UT2004 men att det i övrigt var same same fast med lite tweaks. Tweaks som vissa såg som positiva och andra som negativa förstås
Nya unreal har visst dodgejump
That ripoff från Deck 16 haha
Tycker inte det gör nått. Det är ju en unreal tournament style shooter. Tycker det ser intresant ut men det jag vill se är vapnen då jag har hitils föredragit dom i Quake. Måste med säga att detta spel kan behövas då jag inte diggar nya ut4 alls.
Detta har väl spenderat år och dagar i Early Access? Har för mig at jag haft köpknappen över det flera gånger men sedan läst om hur död onlinescenen är.
japp den har tydligen varit riktigt död, svägerskans kille köpte det för jag tror det var tre år sedan och han berättade att spelet är skoj men rätt dött. Kanske blir skillnad nu vem vet, man får hålla koll lite