Battlefield 1
FZ spelar Battlefield 1, och första intrycken är en återgång till det som fick oss att älska Battlefield från början.
#battlefield-1942, #battlefield-1, #battlefield-bad-company-2
Är riktigt sugen men tänker inte förboka. Inte efter bf4... Aldrig förboka ett dice spel igen.
Förboka aldrig NÅGOT spel, det är inte så att du inte kan hitta en kopia om du inte förbokar. Det är digital kod för helvete inte en limiterad utgåva av Pagani.
har korv ge oss senapen.
en värdig arvtagare till BF2
Du har inga grunder för de förutom en hypevideo. Kommer du ihåg bf4? Battlefront? Mm dice har inte precis levererat på sistone. Men ja verkar inte va så svårt för dom och hitta folk med mer pengar än vett...
Hur är det med vapnen, är det bara halvautomat och smgs? Förutom prickskyttegevären då.
Finns hagelbrakare, men de testade jag inte.
Hur är det med vapnen, är det bara halvautomat och smgs? Förutom prickskyttegevären då.
Skämmes!
Hagelgevär är lag!
Jag brukar bedöma ett fps's genomsnittliga kvalitet med dess hagelgevär som riktlinje.
Inte alltför sällan som det stämmer ganska hyfsat överens med resten av spelets känsla.
Wolfenstein the new order och senaste Doom levererade ju in spades på den fronten!
Skämmes!
Hagelgevär är lag!
Jag brukar bedöma ett fps's genomsnittliga kvalitet med dess hagelgevär som riktlinje.
Inte alltför sällan som det stämmer ganska hyfsat överens med resten av spelets känsla.
Wolfenstein the new order och senaste Doom levererade ju in spades på den fronten!
Haha, det är ofta min måttstock också. Och Doom 2:s är bäst, ingen protest. Lite för stora avstånd i BF för att vara mitt förstahandsval dock.
Bra artikel och bra formulerat Carl Johansson-Sundelius!
Känns som att ni många gånger måste skriva under stark tidspress men
detta ser väldigt genomtänkt och omsorgsfullt ihopsatt ut.
Tack! Skrev halva, somnade över laptop en i sängen, skrev resten på morgonen. Den hann jäsa lite och med Tompas starka öga blev den okej till slut.
Är enkelt att få saker att se snuskigt bra ut idag, men när det väl kommer ut är det som sur mjölk som stått lite länge i kylskåpet.
Spelet har streamats live och äkta gameplay finns på youtube.
Spelet kan ha massor av problem men grafiken kan vi nog lita på.
Jag tyckte öppna betan i Battlefront räckte alldeles utmärkt men det
var inte grafiken det var fel på, vi är några skeptiker som faktiskt
börjat våga hoppas på BF1.
Men det kan bli en besvikelse, det vet vi nog alla
MattiAceGaming
Viktig fråga, är bolt rifles one shot one kill från skrevet och uppåt?
På streamen var det bara hs med bolt action som var one shot one kill, möjligt att det har med avstånd att göra dock. Ett skott i överkroppen gjorde ungefär 75% skada verkade det som.
Såg däremot inga renodlade bolt action gevär med "iron sights" utan det var endast med kikarsikte.