Betatesta Medal of Honor
Nämen, tur man hade
Var bara 8 kvar ;D
*Edit*
Det som är så himla dåligt är att det är ju ingen recoil (stavning?) när man skjuter och att det bara är tre klasser..
*Edit2* Skulle bara säga, känslan är grym faktiskt, stor skillnad från Bad Company 2 iallafall.
Om ni undrar hur jag vet så har jag redan betan men tog en nyckel till en polare
Wai
Det är så jävla tråkigt att sidan lägger ner när det är sådana här javla korkade utlottningar!!!
Dela ut dom HELT random till dom som är reggade på FZ istället!!!!
Butthurt.
Din idé skulle bara sluta i att 29st av nycklarna hamnar hos folk som inte vill prova spelet/inte läser på sidan längre.
Suck.
Äckligt också när man läser dessa inlägg där Nisse2352XXX har gjort sitt enda inlägg där det står "Fick en".
Nåväl. Jag är bitter.
Tur man satte sig vid datorn när man gjorde, 4 kvar and i caught one
Suck.
Äckligt också när man läser dessa inlägg där Nisse2352XXX har gjort sitt enda inlägg där det står "Fick en".
Nåväl. Jag är bitter.
Inte ska du vara bitter, folk med få inlägg kan vara goda människor för det
"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman
Eh, tycker multiplayern var helt värdelös. En sämre version av BC2. Speciellt ljudet var skräp.
Och alla som klagar över att ni inte fått nyckel:
1. Förboka spelet på webhallen och invänta nyckel.
2. ???
3. Ta bort bokningen
4. Profit
Kanske för att spelet är under testning, har du ens prövat det efter de 2 senaste patcherna? Nähe? Nej juste, det är beta, det inte till för att nötas, utan buggrensning.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.