Nu kan du spela Devilian – Diablo-liknande mmo från Trion
Trion + Rättvis f2p modell = ärliga politker
Menar du att det är lika osannolikt att Trion skulle ha en rättvis F2P-modell som att en politiker skulle vara ärlig, eller att detta faktiskt har skett?
Att trion skulle ha en rättvis F2P modell har lika stor chans som att en politiker ska vara ärlig, dvs. existerar inte...
Är fortfarande ganska bitter efter archeage
Jag har spelat sedan early access och har en max level char, jag älskar det. End game har så mycket content att erbjuda, och det är extremt mycket svårare än tex Diablo. Det är så extremt enkelt att märka vilka som är duktiga på detta spel och inte, jag älskar det!
kul video. Man hann typ se att en massa saker hoppade omkring. Det hade varit intressant med ett gameplayklipp som varade mer än 1 sekund. Men jag börjar kanske bli gammal...
edit.ar in en länk som visar lite mer. Ser ganska kul ut.
K9
:.:
Testade för några månader sedan eller nåt. Shit va tråkigt. Är som vilket mmo som helst. Det enda gemensamt med diablo är perspektivet, inget annat. De första 30 minuterna har man hunnit göra 30 quests, där man dödat x antal monster och tryckt på x antal saker och dödat x antal större monster och skippat att läsa 30 ointressanta texter.. Man kan ej undvika projektiler annat om en röd fyrkant visas på marken, då kan man trycka på dodge knappen.
Undvik!
En uppenbar kassako med låg budget. Storyn, karaktärerna och questarna är som tagna ur en Uwe Boll-kopia av Twilight. Urfånigt. Dessutom är allting överdrivet sexualiserat, som vanligt i asiatiska spel. Inte för att jag har något emot pixelporr, men det blir så uppenbart "låt oss dölja vilket skitspel vi har skapat genom att göra damerna extremt lättklädda".
Om jag lägger det åt sidan så är resten av spelet också fullt av drama i chatten, troll och dåligt uppförande - i normal f2p-anda.
Gameplay är väl Ok, men väldigt grundläggande och stelt. Som vanligt är grafiken under all kritik, förutom möjligtvis effekterna.
Enligt min smak och personliga känsla för kvalité så ger jag det 3/10 i betyg.