Galet många deltog i Star Wars: Battlefront-betan
Det va ett givet köp innan och det är det verkligen nu. Den känslan som dom lyckades fånga tyckte jag va galen . sen att folk gnäller på att det fanns fuskare etc är ju inte direkt deras fel och jag fattar inte heller hur man kan gnälla på att det kommer DLC till spelet som kostar ...pengar!!! Oj oj dagens ungdom ska alltid ha det gratis. Skaffa ett jobb ist.
Jag tyckte det var ett helt ok arkad lir.......
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
Det va ett givet köp innan och det är det verkligen nu. Den känslan som dom lyckades fånga tyckte jag va galen . sen att folk gnäller på att det fanns fuskare etc är ju inte direkt deras fel och jag fattar inte heller hur man kan gnälla på att det kommer DLC till spelet som kostar ...pengar!!! Oj oj dagens ungdom ska alltid ha det gratis. Skaffa ett jobb ist.
Instämmer! Jag har inget emot att DLC kostar men jag är snarare lite tveksam kring mängden av DLCs som kommer. Anledningen är till största del att jag är rädd att det kommer splittra communityn precis som i Battlefield 3 och 4. Istället för 4 stycken DLCs så tycker jag de bör sänka det till 2 mycket större DLCs. Ett lite större gap mellan releases men jag tror det kommer hålla samman spelarna lite ordentligare i längden.
Priset - har inget emot att betala för DLC dock är det lite väl högt på just Origin. (1200kr för ultimate edition gör ganska ont i plånboken för de flesta då det inte ens är en Collectors Edition.)
Undrar om dom inte tappade folk på betan istället för att locka nya spelare. Det vore kul att veta men omöjligt att få svar på
Nja, vi vet ju nu att det var 9 miljoner som spelade betan, säljer de färre än 9 miljoner så lockade inte betan alla. Jag är fortfarande kluven, jag vill ju ha ett nytt fps att lira, och Star Wars är ju onekligen kul, men samtidigt vill jag inte köpa ett Star Wars-FPS bara för att det finns ett, det måste vara bra.
Nedå, jag ska inte alltid ha det gratis. Men som du nämnde så kommer det DLC till spelet som kostar pengar. Nyckelordet är just "spelet som kostar... pengar!!!". Jag börjar bli less att behöva betala cirka 1000 kronor på ett spel som skickas ut med flit "halvfärdigt" för att sedan få det "fixat" lite allt eftersom.
miljoner testade bara, tvivlar starkt på att det fångade ens nära så många "hjärtan" majoriteten säger att det är skit
Tveksam till denna påstådda "majoritet" du talar om. Har du själv pratat med dessa 9 miljoner individer, eller hört några argsinta kommentarer från diverse forum?
Positivt överraskad!
Fick syn på Betan igår, så jag har testat det alldeles för lite.
Känner ett sug efter mer, trots att det var ett FPS med handkontroll (vilket jag konstant har vägrat, då jag suger på det) på PS4 och det är alltid ett gott tecken.
+ Grafiken & animationerna var otroligt imponerande på PS4. Bland de snyggaste jag sett hittills, kan bara ana hur det ser ut på PC med ett grymt grafikkort och bra skärm.
+ Musiken gav den där filmiska upplevelsen.
+ Känslan!
- Saknar djup, för att förlänga och fördjupa spelvärdet. Något som gör att man bryr sig om något mer än att bara skjuta personen som råkar befinna sig i ditt sikte. Det borde gå att göra någon slags dynamisk storymode av det här....dlc idé
- Rätt så rörigt med många spelare.
- konstiga staplar på vapen. Blaster med längre range hade kortare staplar än pistoler?!
- Obalanserat - fel att kunna välja första eller tredje persons vy. Det ska vara lika för alla och samma ska gälla i alla fordon.
Kommer nog bli ett köp, men frågan är om det blir på PC eller PS4. (FPS med handkontroll? = Blasphemy!)
- konstiga staplar på vapen. Blaster med längre range hade kortare staplar än pistoler?!
Tycker jag är fullt rimligt, Han-Solo oneshota ju stormtroopers både till höger och vänster med pickan, oavsett avstånd ...
Här är bevis på kraften https://www.youtube.com/watch?v=DbJlbVLBj0Q
Tycker jag är fullt rimligt, Han-Solo oneshota ju stormtroopers både till höger och vänster med pickan, oavsett avstånd ...
Här är bevis på kraften https://www.youtube.com/watch?v=DbJlbVLBj0Q
Iofs, men då borde felaktiga staplar endast gälla för Imperial ;).
(nu börjar jag undra hur rekryteringen av stormtroopers egentligen gick till och vad deras urval var. Synfel? Jättebra!, Spontant epileptiskt anfall? Toppen! Patologisk aversion att skada andra? Gruppchef!)
Ska det vara riktigt "realistiskt" så ska väl första "kill" i en match komma efter en halvtimme.
för övrigt så hade inte pistolen i filmen, det rätta pew pew ljudet
https://www.youtube.com/watch?v=nwevTdKL-tk