Döden™ – gameplay-debut från Dark Souls III
From Software visar äntligen mer från efterlängtade Dark Souls III.
#dark-souls-iii, #bloodborne, #dark-souls
!"#!$@ kan itne annat än att hålla med bleetzer!
Bloodborne i all ära, men Dark Souls tilltalade mig mer, och detta ser ut att vara det jag behöver
Ge mig NU!
Herregud vad jag ryste, detta såg fruktansvärt bra ut. Dark Souls serien är förmodligen top 3 all time för mig inom alla spelkategorier. Jag har aldrig haft äran att spela Demon Souls eller Bloodborne då jag inte äger konsoler längre tyvärr.
Men man får tacka gudarna att Dark Souls 1-3 finns och kommer på PC, så att jag och många fler får uppleva dom.
The more I practice, the luckier I get.
Bloodborne i all ära, men Dark Souls tilltalade mig mer, och detta ser ut att vara det jag behöver
Det är mer likt BB än DS dock.
Hoppas bara detta spel har coop annars får dom inga pengar ifrån mig.
Alla deras spel har co-op, men på lite annorlunda sätt.
Det är mer likt BB än DS dock.
Hoppas bara detta spel har coop annars får dom inga pengar ifrån mig.
Alla deras spel har co-op, men på lite annorlunda sätt.
Ja på ett riktigt värdelöst sätt.
Gillar hur fienderna ser lite mer läskiga ut, snubben som svävar fram och håller i ett eldjärn... mmmh! Kan vara bra för mig att värma upp med Bloodborne nu när det ändå är på digital-rea.
Tyckte han i buren, som man ser bakom snubben som svävar, var mkt läskigare ;P
Så länge Dark Souls 3 håller sig så långt borta från Bloodborne det bara går, så kan det bara bli bra. Bloodborne var ett skämt på alla sätt. Rustningar var värdelösa, vapnen var otroligt få och det fanns inget spelrum för "fashion souls". Det enda som imponerade lite var bossfighterna, men kanske bara för att dem var nya.