Game hittade ingen köpare - butikerna stänger för gott
Även om jag inte saknar Game eftersom jag inte köper spel i butik så saknar jag ändå den tiden då man gjorde det.
Visst är det billigare på steam etc. men att gå och kolla bland spelen hade sin tjusning...lite som med böcker. Jag har hittat massor av spel som jag aldrig köpt annars när man gått och kollat igenom hyllorna i en butik.
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Även om jag inte saknar Game eftersom jag inte köper spel i butik så saknar jag ändå den tiden då man gjorde det.
Visst är det billigare på steam etc. men att gå och kolla bland spelen hade sin tjusning...lite som med böcker. Jag har hittat massor av spel som jag aldrig köpt annars när man gått och kollat igenom hyllorna i en butik.
This!
Det är dock bara billigare på Steam då det är rea, inte annars. Nya spel kostar mycket mer på Steam än på Webhallen.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Det är dock bara billigare på Steam då det är rea, inte annars. Nya spel kostar mycket mer på Steam än på Webhallen.
Nej, så är det. Men ibland är det värt det att kunna ladda direkt. Men visst, Webhallen är billiga och snabba. Tror nog att jag köper ungefär lika ofta från dem som från Steam.
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Man borde ta över kedjan och döpa om till GAMER istället och sno Interplays gamla slogan "For GAMERS by GAMERS" och ha som anställningskrav att hälften måste tillhöra glorious pc master race och hälften vara filthy console peasants.
Frågorna man får på intervjun ska vara om vem som skapade Metal Gear, när grundades Nintendo, vad hette första raid-bossen i WoW osv.
Varje fredag har man sen en duell PC VS Console (ja, anställda ska ställa upp på gladiatormatcher) där kunder kan betta på sin favorit och vinna fina spelpriser. Duell med låtsassvärd och/eller paintballgevär, och inte något spel med andra ord
FZ ska då självklart sponsra mig med besök av redaktionen där de skriver autografer och ställer sina bollar till förfogande för de som vill sparka skribenter de inte gillar mellan benen, för en bra slant såklart
Är man osäker om man vill köpa ett spel ska det vara en självklarhet att för en liten slant få testspela spelet i soffhörnan; den slanten det kostar dras såklart av på priset sen om man köper spelet.
Nån som vill skänka mig ett par miljoner så startar jag gärna butiken?
Man borde ta över kedjan och döpa om till GAMER istället och sno Interplays gamla slogan "For GAMERS by GAMERS" och ha som anställningskrav att hälften måste tillhöra glorious pc master race och hälften vara filthy console peasants.
Frågorna man får på intervjun ska vara om vem som skapade Metal Gear, när grundades Nintendo, vad hette första raid-bossen i WoW osv.
Varje fredag har man sen en duell PC VS Console (ja, anställda ska ställa upp på gladiatormatcher) där kunder kan betta på sin favorit och vinna fina spelpriser. Duell med låtsassvärd och/eller paintballgevär, och inte något spel med andra ord
FZ ska då självklart sponsra mig med besök av redaktionen där de skriver autografer och ställer sina bollar till förfogande för de som vill sparka skribenter de inte gillar mellan benen, för en bra slant såklart
Är man osäker om man vill köpa ett spel ska det vara en självklarhet att för en liten slant få testspela spelet i soffhörnan; den slanten det kostar dras såklart av på priset sen om man köper spelet.
Nån som vill skänka mig ett par miljoner så startar jag gärna butiken?
Det här är något av det mest snobbigaste och korkade jag läst på länge. Tack för ett gott morgonskratt!
jag förutsåg detta för 3-5 år sedan att alla vanliga spel butiker kommer stänga.
Det är helt omöjligt att argumentera emot, det som gör att ex hemmakväll går runt är allt godis och diverse småsaker inte deras uthyrning av filmer.
tänk er när alla äldre våra föräldrar och pensionärer går bort.
Ingen kommer hyra där, det kommer bli en godis affär i princip eller kursa.
för alla filmer kommer streamas/säljas digitalt.
Dags att dra till sitt lokala GAME imorgon då och försöka hitta lite dolda skatter. 70% rabatt kan jag inte säga nej till
Här i stan fanns det mycket kvar i butik, men priserna var trots 70% rabatt inget att hurra över. Jag kommer göra ett nytt försök när de sänker till 90% och hoppas att man kan fynda spel för under hundralappen.
För mej är detta inte så farligt har ju game stop i närheten. Men en tv spels butik är alltid bättre en någon annan butik även fast man inte handlar där tycker jag. Fick tag på några billiga spel på Games idag fett nöjd. 2ps4+4ps3 spel för 480 bra pris!
Riktigt bra pris, ska dit imorgon och se om man kan införskaffa sig lite xbox one grejer