Steams stora sommarrea är över – vad köpte du för något?
Jag köpte "Counter Strike: GO", sedan blev det "Borderlands GOTY" idag för 7:-
Räcker långt och väl.
Blev lite blandat ändå fast man inte tänkte köpa nåt. Kostar det typ 30 spänn så.. why not?
Hotline Miami 2 - älskade ettan. dags för tvåan.
The Witcher 3: Wild Hunt - dags att avsluta dragon age och ge sig på det här. enda fullprisspelet jag köpte.
Hitman Absolution - längesen jag provade hitman. och för 4 euro? yes please.
Dishonored - har hört det är bra.
Assassin's Creed Black Flag - verkade omtyckt. hoppade över det efter att det kom precis när jag klarat 3an..
Fallout: New Vegas - har missat 3d-fallout helt.. new vegas lär vara bäst så jag hoppar på det så får vi se.
Life Is Strange Complete Season (Episodes 1-5) - Har redan kört 3 eps. EPISKT! GOTY-contender. Seriously.
Ori and the Blind Forest - dags för ett fett metroidvania med underbar grafik. spelat en timme. lovande!
Titan Souls - det var billigt..
The Talos Principle - detta var en överraskning för många, måste prova.
Grim Fandango Remastered - måste ha det i samlingen..
Rogue Legacy - kompis sa att det var bra. billigt var det också.
Nidhogg - fick det av brorsan. tröttna rätt snabbt.
Little Racers STREET - Four Pack. var typ gratis. överraskande bra top-down racing.
Halo: Spartan Bundle - billigt.. och halo. why not? bra OST på spotify.
Final Fantasy XIII
Final Fantasy XII-2
Deux Ex package
BioShock package
Black Mesa
Dead or Alive 5 Last Round
Fallout Vegas
Hitman package
Kane & Lynch 1 and 2
L.A. Noire
Lara Croft and the Guardian of Light
Lara Croft and the Temple of Osiris
Legacy of Kain package
The Legend of Korra
Lego package (every game and Lego World was after this and was included in Monster Rea
Harry Potter package
Lucius 1 and 2
Max Payne 3
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Nosgoth
Serious Sam 3: BFE
Styx: Master of Shadows
Thief package
Tomb Raider 1, 2, 3 Chronicles, Angel of Darkness, Anniversary, Legend, Underworld
Jag var väldigt försiktig då jag vet att det lätt blir att man köper spel som man sedan kanske aldrig spelar.
Köpte enbart sådant som jag tänkt köpa när det rear.
Age of Empires 2 HD
Age of Wonders 3 med alla expansioner
Dead Space 2
Homeworld Remastered
Rise of Nations Extended Edition
Extra nöjd med Age of Wonders 3. Riktigt roligt spel med ett helt fantastiskt soundtrack.
Största köpet var Europa Universalis IV som jag hostade upp dryga 200 för inklusive all dlc som släppts (rätt mycket). Annars ett par på 80% rabatt nivå. Men en hel del på önskelistan som jag helt enkelt inte var imponerad av priset efter rabatt så jag lät dom ligga kvar. Det är inte bråttom direkt.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.