E3 2015: Vilken var den största utannonseringen av nytt spel?
Är jag dum i skallen eller utannonserades inte Fallout 4 där? Haha.
Det var veckan innan tror jag men det kanske räknas?
Annars så är väl Shenmue 3 det som gav mest ringar på vattnet. Det kan inte varit många som fortfarande trodde att de någonsin skulle få se ett till spel i den serien.
Är jag dum i skallen eller utannonserades inte Fallout 4 där? Haha.
Utannonserades innan.
Gissar att annat Katergorin är folk som tycker att fallout 4 var den största utannonseringen på e3 visst de släppte en trailer innan e3 men den var ju bara grafik och inget direkt hur spelet kommer funka etc med basbyggnad osv blev positivt överraskad av bethesda och de har jag inte blivit förut
Hur fan kan ni inte ha med Final Fantasy VII Remake på listan?
FFVII såklart. Och vart är det på listan fz? Pinsamt
Den här omröstningen är för nya spel, inte remakes. Det framgår kanske inte av rubriken så jag ändrar den.
Om ni nödvändigtvis vill rösta på FFVII ändå så får ni förstås det. Det är bara att klicka i "Något annat".
For Honour, Horizon och Shenmue 3.
Nu stod det "honor" faktiskt hehe
Kan ha att göra med att det är en remake och därmed inget nytt spel i sig. En riktigt stor nyhet var det vilket som.
Säger ganska mycket om denna E3, inget W-O-W bara mycket MEH.
Alla som inte röstar på nya Nier röstar fel.
Sedan tycker jag att Horizon ser riktigt intressant ut, och även om jag ser en massa potentiella fallgropar är jag ett enormt Ghost Recon-fan. Trailern fångade mig inte nämnvärt, men så fort "Ghost Recon" dök upp på skärmen blev jag direkt intresserad.
Kan ha att göra med att det är en remake och därmed inget nytt spel i sig. En riktigt stor nyhet var det vilket som.
Säger ganska mycket om denna E3, inget W-O-W bara mycket MEH.
Last Guardian? Horizon? No Honor? FF7 Remake? Finns ju flertalet spel (bara i den här tråden) som såg väldigt intressanta ut. Förstår inte vad du förväntar dig riktigt.
För att det är ett gammalt spel? Och ytterligare en remake som dom lurar på folk
att köpa igen.
Jag har aldrig spelat ff7. Länge velat göra det men att det är så gammalt har gjort det, umm, omständigt typ. Tycker en remake är perfekt för oss alla som inte spelat det än. Hoppas jag iaf, dom kan säkert misslyckas med en remake om dom vill.