Nvidia släpper skrytfilm från Batman: Arkham Knight
Interaktiva dollarsedlar är ett av Nvidias försäljningsargument.
#batman-arkham-knight, #rocksteady-studios, #batman-arkham-origins
Det har verkligen inte hänt något spännande med grafik på flera, flera år nu.
Menar du att "interaktivt pappersskräp" inte är spännande?!?!?
Jag måste ha missat hela den interaktiva grejen tror jag...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Börjar bli riktigt less på grafikhetsen!! Alla presentationer, teasers, trailers och annat som visas, fokuserar i princip bara på grafik/teknik och hur stora världar det är.
Finns en anledning till att knappt kommer ihåg spelen nu för tiden (har absolut inget med ålder att göra )
Se bara senaste klippet från Square Enix där dom snackar om motorn som ska driva FF XV.
http://www.gamespot.com/articles/final-fantasy-15-engine-demo...
Jag skiter faktiskt fullständigt i om lacken ser verklig ut, och alla bloom-effekter och annat lull lull kan jag också vara utan, så länge det finns spelglädje!
Ser verkligen fram emot när vi nått en nivå att vi inte behöver fokusera på grafiken, utan återgå till spelkänslan och magin!
Men då kanske jag har tröttnat ur? Hoppas inte!
The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!
Börjar bli riktigt less på grafikhetsen!! Alla presentationer, teasers, trailers och annat som visas, fokuserar i princip bara på grafik/teknik och hur stora världar det är.
Och jag börjar bli less på anti-grafikhetsen. Spelglädje är en helhetsupplevelse, ljud, grafik, stämning, allt. Självklart vill alla ha spelglädje.
På vilket sätt skulle en sådan liten detalj vara spännande? Inte säker på om du är ironisk eller ej bör påpekas.
På vilket sätt skulle en sådan liten detalj vara spännande? Inte säker på om du är ironisk eller ej bör påpekas.
Du kan vara lugn, det var ironiskt menat.
En Bamseponny av folket
Och jag börjar bli less på anti-grafikhetsen. Spelglädje är en helhetsupplevelse, ljud, grafik, stämning, allt. Självklart vill alla ha spelglädje.
Det tycker jag var konstigt skrivet, jag kan inte komma ihåg när det var ett drev MOT bra grafik, men det brukar bli det när det är dålig, eller speciellt blir sämre grafik, t ex GTA, Watch Dogs, Witcher, etc
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Kan rekomendera en bojkott på detta spel då de låster harley quinn single player missions för alla som inte förhands beställer spelet .. Remember no preorders! -TB
Bojkott vet jag väl inte, men emot att förboka håller jag med om.
Har oftast köpt goty ändå
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
Ser fint ut, särskilt fysikeffekterna, inte bara regn utan vind och då även mängden sedlar. Men, vad är grejen med spelet? Batmanfightingspel? Är det inte en pina mellan evtla storyelement?
Det är inte bara fighting, för min del så ligger spelets styrka i stealthbanorna (som inte lika enkelt kan demonstreras i korta videoklipp) - och storyn som är väldigt kompetent berättat.
Sjävklart vill alla ha spelglädje, men det är precis min poäng, det är alldeles för mycket fokus på grafiken, jag skiter som sagt i om håret svajar i vinden så länge spelet har en bra story/ roligt att spela. Sen är det sjävklart att jag inte tackar nej både och, däremot har det visat sig många gånger att spelglädjen får stå åt sidan för grafiken.
Sjävklart vill alla ha spelglädje, men det är precis min poäng, det är alldeles för mycket fokus på grafiken, jag skiter som sagt i om håret svajar i vinden så länge spelet har en bra story/ roligt att spela. Sen är det sjävklart att jag inte tackar nej till både och, däremot har det visat sig många gånger att spelglädjen får stå åt sidan för grafiken.