Harley Quinn säger hej – med ett baseballträ
Jag kommer förhandsboka detta tror jag. Kan fan inte hålla mig.... Det som intresserar mig mest är Arkham Knight själv... Hoppas han är med mycket i spelet och inte bara tittar förbi en sväng "mid-game" så att säga.
Tror han och Scarecrow är de största skurkarna. Tror man kan stöta på Arkham Knight flera gånger under spelets gång.
Funderat över PC kontrollerna men Rocksteadys tidigare Batman spel har fungerat skit bra med tangentbord + mus. Har en Xbox 360 kontroll om det skulle skita sig.
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Varför har man gjort om Harley quinn till en elakare version av Barbie till utseende
Det går att få tag i premium edition billigt:
http://www.gamingdragons.com/en/game/buy-batman-arkham-knight...
Jag har bokat och köpt. Är spelet nyskapande på något sätt? Jag vet inte. Det är inte relevant, jag gillade de tidigare Arkhamspelen (ok, kanske inte Origins) och har spelat om dem och så länge som Rocksteady förvaltar mandatet som de gjort i sina två spel så är jag nöjd.
Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.
Så, ok, förklara för mig varför man inte ska förboka. Jag ifrågasätter inte frågar ärligt och utan någon spets. Hade det varit ett okänt spel hade jag varit mer tveksam, då hade jag väntat på recensioner och mottagande av spelare, men nu? vi vet ungefär vad vi får. Spelet kommer att vara som innan, med lite nya moves och den förbaskade FPS-bilen.
Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.
Så, ok, förklara för mig varför man inte ska förboka. Jag ifrågasätter inte frågar ärligt och utan någon spets. Hade det varit ett okänt spel hade jag varit mer tveksam, då hade jag väntat på recensioner och mottagande av spelare, men nu? vi vet ungefär vad vi får. Spelet kommer att vara som innan, med lite nya moves och den förbaskade FPS-bilen.
En bra förklaring:
https://www.youtube.com/watch?v=mf5Uj4XIT1Y
Att förbeställa ger utgivarna mindre problem att släppa dåliga och ofärdiga spel eftersom dom inte är beroende av recensioner och rekommendationer.