Hjälp Dice bygga nästa Battlefield 4-bana
Det är inte så att dom vill ha "hjälp" utan vill mer att communityn ska bestämma hur banan ska vara, så att det blir en community-map.
Vi ger förslag och idéer, DICE skapar den åt oss.
Första jag tänkte på då jag såg videon på youtube var: "VAA ... Mods???" men så var inte fallet
Ett snölandskap i Sverige, någonstans i Norrland. Dunka pansar med snus under läppen. Ryssarna/Nordkorea attackerar Sverige eftersom de är arga på Ikeas bedrövliga manualer. Sveriges försvar har Leopard, CV90 och Archers. JAS 39 Gripen & Hans Blix röstskådespelar som befälhavare.
Om lilla jag fick välja :
Stadsbana som är infanteribaserad typ som Bazaar / Seine crossing / AFtermathbanorna och med massor med destruction skulle jag vilja se.
Annars kan ju större banor vara roliga, helst utan jets. Typ Zavod 311.
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz
Ett snölandskap i Sverige, någonstans i Norrland. Dunka pansar med snus under läppen. Ryssarna/Nordkorea attackerar Sverige eftersom de är arga på Ikeas bedrövliga manualer. Sveriges försvar har Leopard, CV90 och Archers. JAS 39 Gripen & Hans Blix röstskådespelar som befälhavare.
Och genusrådgivare blir en spelbar klass. Så det blir verklighetstroget liksom.
Djungelbana snälla!
Nej, inte djungelbana tack. Jag som är färgblind och testat andra djungelspel kan inte urskilja något alls nästan. Fienden bara dyker upp från röran av färger. Kunde lika gärna varit noclip för min del. Men å andra sidan unnar jag andra gärna en djungelmap, kan ju undvika kartan från min sida.
Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005
"Alla spelare som betalar för Premium-medlemskap får vara med och dela med sig av åsikter och idéer"
Vad heter med folket som inte äger Premium då?
Snåljåpar
langa hit en editor så ska ni få mer banor än vad som släppts till cs 1.5
Finns en bana i BF4, den med en fabrik eller två och en jävla massa gamla stridsvagnar runtom. Får mig att tänka på en Norrlandsinvasion.
Till citat: Do want do want do want do want do want!!!!