Dark Souls dumpar Games for Windows
Steam tar över ansvaret för multiplayer och achievements - så gör du för att behålla dina sparfiler.
Äntligen! Kanske man kan köra igenom hela också. Har inte orkat krångla med Windows live sen jag körde om burken senast så DS har legat på is.
Samma här. Tid att dö igen alltså. Och igen... och igen...
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Kan nån berätta för mig varför "Games for Windows" har varit en stoppkloss till att spela spel(et) ?
Går inte spela online längre :/
samt att games for windows live är helt jävla skadat, ska jag lira gta iv och ladda ner dlcerna till det bruka GFWL strula hela tiden.
Kan nån berätta för mig varför "Games for Windows" har varit en stoppkloss till att spela spel(et) ?
samt att games for windows live är helt jävla skadat, ska jag lira gta iv och ladda ner dlcerna till det bruka GFWL strula hela tiden.
GFWL är motsvarigheten till Origin/Steam/Uplay? Längesedan man stötte på GFWL.. minns inte så mycket från det annat än att man hade som krav att vara ansluten till internet...
GFWL är motsvarigheten till Origin/Steam/Uplay? Längesedan man stötte på GFWL.. minns inte så mycket från det annat än att man hade som krav att vara ansluten till internet...
origin och uplay är bra mycket bättre och steam är ännu bättre än dessa tre