Assassin's Creed: Rogue – Första bilderna + mer info
Två veckor efter Assassin's Creed: Unity släpps Rogue. Här är de första bilderna.
#assassins-creed-rogue, #ubisoft, #assassins-creed-iii, #assassins-creed-unity
Snyggt som vanligt.
Folk kommer väl kasta mjölkpaket efter mig – MEN JAG ÄR TAGGAD!
När du skriver "formaten som gäller är pc, xbox 360. ps3" vart riktigt får du PC ifrån? för hittils har jag bara sett Ubi skriva att det kommer till konsolerna och ett antal upprörda trådar är startade på Ubiforumet kring detta!
När du skriver "formaten som gäller är pc, xbox 360. ps3" vart riktigt får du PC ifrån? för hittils har jag bara sett Ubi skriva att det kommer till konsolerna och ett antal upprörda trådar är startade på Ubiforumet kring detta!
PC har inte utannonserats än vad jag har förstått.
Är det bara jag som tycker det är trist att AC går åt två olika håll nu? Jag har införskaffat PS4 och gjorde därför mig av med min 360. Har spelat alla AC-spel hittills och älskar de djupare delarna och hur man försöker väva ihop fakta med fiktion. Men om man nu kommer börja släppa olika spel på gamla och nya generationens konsoler, hur enkelt kommer det vara att hänga med i alla svängar? Eller förutsätts det att alla spelar på alla konsoler?
ISgtVishnuI - The true God of gaming!
Så är det, jag hade inte gjort min hemläxa men har uppdaterat nyheten nu med rätt information. Tack för att du sa till!
En Bamseponny av folket
Här skriver vi om varför spelet inte kommer till vare sig pc eller Wii U. Jefligt onödigt, kan man tycka...
En Bamseponny av folket
Så är det, jag hade inte gjort min hemläxa men har uppdaterat nyheten nu med rätt information. Tack för att du sa till!
Jag köper alltid AssCreed spelen till PC, så jag var lite vaksam på det. Trist. Kanske ändrar de sig?